maanantai 16. maaliskuuta 2009

Bell Anan


Hei! Olen Bell Anan, tätä samannimistä blogia kirjoittava suomalainen nuori tyttö.

Olen enne kirjoittanut blogia noin puolivuotta ja kirjoitan myös msnspace:s jota olen kirjoittanut jo muutaman vuoden, mutta kirjoitus intoni lopahti ja olen noin kolme kuukautta ollut bloggaamatta. Nyt päätin sitten perustaa uuden blogin, kuten varmasti näkyykin.

Bell Anan on elämääni ja kaikkea josta olen kiinnostunut. En ole vielä varma suuntautuuko blogi johonkin tiettyy genreen, kuten edellinen bloggerblogini oli muotiblogihenkinen, siis kyllä tästä ajan mittaan jonkinlainen blogi hahmottuu, eili ei hätää :)


Tässä suunnilleen lyhyt kuvaus minusta, niin opitte tuntemaan hieman tästä postaajasta:

Iloitsen:
-Ruoasta, valokuvaamisesta, kauniista säästä, ihmisistä, juhlista, kavereista

Uskon:
-Elämään, haluan uskoa että ihmiset puhuvat totta: luottamukseen, kohtaloon ja Jumalaan, hyvään ja pahaan

Yritän:
-Auttaa, kuunnella ja ymmärtää toisia, ajatella positiivisesti, saada minulle hyviä numeroita kouluaineista, pärjätä tilanteissa

Suren:
-Välillä kaikkea, varsinkin kaikkea pahaa mitä tapahtuu kenelle hyvänsä

Tarvitsen:
-Turvaa, kavereita, ystäviä, perhettä, aikaa (olen hidas, heh), onnea

Vihaan:
-Ennakkoluuloja mutta joskus niistä oppii

Pelkään:
-Pahaa, toisen menettämistä tai että läheiselle sattuu jotakin

Toivon:
-Hyvää kaikille, onnea, toivon

Kadehdin:
-Välillä joidenkin suosiota , toisten kaunista lauluääntä, taitoja, tyylejä

Rakastan:
-Perhettä, kavereita ja ystäviä, elämää, rakastan, aamuja ja iltoja, valokuvausta, pesäpalloa, sulkapalloa, kaunista säätä, kesää, kaupunkia, maaseutua, musiikkia, ruokaa


Kolme tämänhetkistä elämäni unelmaa:

1. Haluan matkustella
2. Hyvän, terveen, onnellisen elämän
3. Ammatin josta nautin


Koitan pitää postaus tahdin sopivana.

-B.A

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: