lauantai 21. maaliskuuta 2009

party lauantai

(Laukku: Aleksi13, lapaset: Tallinan vanhakaupunki, takki: h&m)
Tällä viikolla on ollut kiirettä, vaikka ei ole ollut kokeita tai mitään vastaavaa.
Ensi viikolla on taloustietokilpailu ja soimaan itseäni kun en ole aloittanut lukemaan siihen.
Jotenkin olen ollut allapäin niin pitkään, kertoisiko joku siihen syyn, olisin kiitollinen?
Tällä viikolla on tapahtunut jänniä, löysin mun kohtalontoverin! Tai siis sain tietää että kaverillani menee suunnilleen aivan samallatavalla kuin mulla. Ollaan tunnettu jo pitkään, mutta tosi vähän ollaan puhuttu että mitä todellisuudessa kummallekki meille kuuluu. Tiedätte varmaa että on niin normaalia kysyä 'Mitä kuuluu?' ja vastauksena HYVÄÄ, eli ei ole tullut enempää rupateltua. Sitten kun kerrankin kunnolla käytiin kaikkia asioita läpi niin selvisi paljon. Hmm kummallakin meillä on sanoisko oudot välit yksiin jätkiin, jotka ovat niin samallaisia, mutta eivät hyväksy sitä että ovat samanlaisia ja he vihaavat toisiaan..

Päättötyöksi kässässä teen mekkoa. Teen valkoisesta puuvillakankaasta ja laitan vuorikankaan alle. Tarkoituksena on vielä painaa kankaaseen itsekuvaamiani maisemakuvia. Lopuksi jos jostain löytäisin luistimet, niin tekisin niistä kengät.

Löysin mun ihanan vanhan punasen olkalaukun vaatekomerosta, kun sinne tehtiin kunnon siivous. Haluaisin käyttää tuotalaukkua kokoajan! Ja vielä viimeisestä kuvastakin kerron: Mua koulukiusattiiin!
Tai oikeastaan istuin ruokkiksella lattialla ja yhdet vaan sotki mun hiukset seinään ja niistä tuli todella sähköset, kaiken lisäksi toinen otti kuvan!

(Neule: h&m, paita: Lindex, farkut: h&m)

Eilen tehtiin kavereiden kanssa 2 suklaakakkua, sillä tänään menemme synttäreille ja kakut ovat synttärilahjaksi sankarittarelle! Tosin mä maksoin kakkujen ainesosat melkein itse kokonaan. Toivottavasti tulee tosi kivat synttärit!!! Meen sieltä sitten suoraan mun kaverille yöks: mewimlanna!
Laitan päälle tuon vihreän neuleen, joka on kyllä enemmän vihreän värinen kuin mitä se on tuossa kuvassa ja sitten mustan juhlatopin jossa on hopeapaljetteja. Otan kameran mukaan :D ois kiva jos mustakin tulis muutama kuva otettua! En uskalla ottaa järkkärii... mutta otan sellasen jonki muutamanvuoden vanhan canonin digikameran..
nyt meen koitan mennä kuivaamaan hiuksia.
Hyvää viikonloppua! :) t. Bell

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: