torstai 30. huhtikuuta 2009

HYVÄÄ VAPPUA to all of you!!

Image and video hosting by TinyPic
Jo kolmas kerta tällä viikolla kun myöhästyn koulusta... kohta tulee jälkkää tätä menoo. Onneks yh ope ymmärsi myöhästymisen syyn kun selitin että olin unohtanut varata aikaa kävellä korkkareilla, normaalisti jollain lättäpohjakengillä menen niin nopeasti, hiihdän, kouluun ehdin silloin suunnilleen 4 min mutta koroilla menee jotain päälle 7 min ehk...
Meiän luokalla kaksi oli pukeutunu vappuuuuun: mitä & miun yks kaveri. Mut ku annoin välkällä serpentiinii monelle, niin niistäki tuli värikkäämpii! Koulu oli täynnä vappua, monella oli vappuvaatteet ja lattiat lainehti serpentiiniä, ruoka oli semihyvää ja hmm kaikki oli hyväs kunnos, oli hauskaa koulus.
Kässän tunnille menin vaikka perjaatteessa olis ollut hypäri ja ja ja jotain säädin & sekoilin siel koneella kuvii tiivistäen....
Koht on mekko valmis, oikeestaan se on jo, mut mut mut kuvat puuttuu, painan ne ens viikol ja painan ne mekon ala-osaan.

Ja miten se minun vappuni?
Image and video hosting by TinyPic Image and video hosting by TinyPic
-Pirun sarvet/MicMac (ostin eilen) makso jotain päälle 2 euroo
-serpentiinii tiimarista 5 pakettii sain kahdella eurolla (ostin eilen)
-Takki/Tallinnasta.....
-Pinkki paita, kai Lindex
-Farkut (ostin eilen!)/Fiorella 29.90€ (alennus), tykkääään noista! pitkään oon tarvinnu uudet pillit!

No koulusta suoraan menin kaverini kanssa käymään alepassa ja ostin HOT NOW -lehden tän viikon numeron ja berliinimunkin kans, oli hyvää! Pankki ei ollu laittanu yhtää vappuilmettä.. ihmiset katso mua ihmeissään, onpas outuuuu eihä mul mitenkää kovi ihmeellisesti ollu vaatteet!
Image and video hosting by TinyPic
siskon vappupallo :) kiisteltiin et onko se perhonen vai sudenkorento, kumpi se siis on? I do not know!


Oon ollu kotona ja varmaan tulenkin olemaan tämän päivän. Meille tuli äidin kaveri, meidän naapuri, mun kaverin äiti kylään.. syödään kaikkee hyvää ja sitten äidin setä tuli myös kylään, nyt syödään Vappuaatonateriaa!!!!
Image and video hosting by TinyPic
Parvekkeenpöydästä puuttuu kaikki lämpimät ruoat viel tos vaihees, katoin pöydän :)
Vappukuohuvaa Simaa...:
Image and video hosting by TinyPic

HUOMENNA! meen Vimlan ja muutaman muun kaverin kanssa piknikille. Otan äidin tekemiä munkkeja mukaan ja käyn tänään vielä huoltoasemalta ostamassa herkkui sun muuta :) kamera otetaan messiin sillo

Hyvää VAPPUU!!! Piru lähtee syömään lisää! :)

1 kommentti:

  1. Anna sulla on ihana toi sun otsikkokuvajuttu ! Saat opettaa mua parantelee mun sivustoo, et saisin sinne lukijoit ja neuvo mua muutenki et mite saisin paranneltuu mun blogii. JEE TÄNÄÄ VAPPUPIKNIK ! Ihanaa =) Ootan innol, ja sit otetaan PALJON kuvia

    VastaaPoista

Kommentit: