tiistai 7. huhtikuuta 2009

Laukkuni mun



Monen olen tälläisestä nähnyt pistäneen kuvan, monelta olen lukenut tällaisen haluavan.
Yllätys, yllätys!!
Ennen kuin olin lukenut mistään lehdestä tai ylipäätään olin kuullut tällaisesta ihanuudesta, niin ostin sen. Nii-in! Olenko hieman ennaltakävijä, vaiko oliko tuo vain tuuria? Nimittäin joulukuun lopussa, siinä päivää ennen Uutta vuotta kävin Tallinnassa ja mukana Suomeen tarttui tämä:




Ihana ja suloinen hapsulaukku! Mielestäni se boheemi!!
Se ei ole nahkaa tai muuta vastaavaa tai ylipäätään kovinkaan arvokasta taiko kestävää materiaalia, mutta sillähän minulle ei ole mitään väliä, jos sattuu herätys ostos ja laukku on juuri se oikea, niin en oikein ensimmäisenä mieti mistä se on tehty.
Pitää vain ehkä hieman varoa ettei tuo rispaannu tai nöyhtäänny kun nyt sattuu olemaan tuollainen..
Onko hapsulaukut IN/OUT? Why?
Kertokaa toki mitä mieltä itse olette vastaavanlaisista hapsulaukuista?
Millaisia herätys ostoksia te olette sattuneet ostamaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: