sunnuntai 12. huhtikuuta 2009

Tänään on sydämemme tulvillaan ylistystä.


Eilen innostuttiin mennä Selloon sisko, minä ja äiti. Oli tosi aurinkoine päivä ja aurinkolasei sai pitää päällä tosi pitkään!!
Tuli ostettua kaikenlaista, eniten mulle tietty!
Ekana päädyttiin Indiskaan, ostin nää kaks mekkoo sielt:



IHANIA!!!!!! ostin kans vyön ja legginssit sielt!

Me käytiin viel italialaises super hyväs ravintolas syömässä, ei oltais löydetty sitä ilman mun suunnistus vaistoo!


Piti pakata pizzaa mukaan ku oli pakko jättää mahaan tilaa tolle jäätelölle, ajatelkaa sitruuna rahkapiirakka jäätelönä NAMMM!!! Oli niin parasta, pehmeetä ja suli suussa!

JA illalla olin muutaman kaverin kanssa ulkona..

Tänään olen herännyt jo super aikasin ja kävelin kakskyt yli kasiks kirkolle. Ulkona ei näkyny ketään, päättelin syiks: sunnuntai, pääsiäissunnuntai ja kello on tosi vähän! Näin vaan kaukolinjan bussin ja taksin.

Mentiin lehtisaaren kirkolle pitää messu ja sen jälkeen munkkiniemen kirkolle, luin kaverin kanssa kummassakin esirukouksen. Ekassa messussa oli sähläämist mut toinen meni jo niin hyvin, sitten käytiin kans kirkkokahveilla. Nyt mietinkin että mitäs tekisi nyt..

Mutta ainakin koitan tehä jotain hyödyllistä. MOikka moiiii ja hyvää loppu pääsiäislomaa!

-Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: