maanantai 11. toukokuuta 2009

ei saa säilyttää auringonpaisteessa

Mua särkee päähäin ihan hirmusesti, johtuu ukkosesta. Äitiä ja mummoa kans särkee aina ukkonen päähän. Otin päänsärkylääkettä ja eipä auttanu.
Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic
Olin viikonloppuna Mikkelissä katsomassa sukua. Asuimme VisulaImage and video hosting by TinyPic hdessa vastaavanlaisessa talossa jossa olin pikkulapsena tippunu sängystä. Käytiin myös voileipä- ja mansikkakakku kahveilla mummon luona, vietettii äitienpäivää. Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Ei oo ollut erikoinen päivä. Saatiin mediakasvatuksessa koulun oma lehti Munkkalainen, heti opettajan tekstin jälkeen komeili mun kirjottama teksti Lumikuningattaren puvusta, jota olin itekki tekemässä.

Päällä ollu tänään punainen uusi vyö, jonka ostin Mikkelistä kirpparilta, laitan kirppari vaatteista kuvia kun on aikaa.
Kuten varmaan tullu huomattua mulla on aina kiire, nytkin pitäisi tiivistää mantsantyö, tehä enkun työ ja lukea svenskaa ja matikkaa...huoh.. mutta onneks tän viikon jälkeen koittaa pariviikkoa ei mitään koulutöitä. Pelkkiä reissuja ja vastaavia, kirjatkin palautetaan tänä perjantaina ja päättäri harkat on tän viikon torstaina jo :o!!

moikkaaa

ps. kuvien laatu on huono, sillä kamera oli vanha & no hyvä.. järkkäri on sekaisin ;(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: