perjantai 26. kesäkuuta 2009

Kainalo

Heipsan, hyvin hyvän ajan keksin taas kirjoitella! Eipätaida kello olla kuin noin kolme aamuyöllä...

Tosiaan, kesä vain menee eteenpäin ja nyt on ollu niin ihania kuumia päiviä!
Enpä oo ehtiny kirjoitella mitään ja kuvia muuten on monista päivistä, mutta koneelle mua ei oo päästetty, todellakaan ja oon siitä niin katkera!

Maanantaina olin Sellossa alennusmyynneissä ja vaatteita tuli ostettua ainakin 70€ eestä..
Sit oon nähny paljon kavereita (yllätys) ja varsinki montaa pikkusta. Muutama päivä sitten käytiin kattomassa porukalla Drag me to hell, meitä oli 4 isosta ja 5 pikkusta.
Ja kaks päivää peräkkäin oon ollu pizzalla ja tänään (siis eilen.. elän sitä päivää viel) vimla oli kattoo nauhotettui skinssei ja sit jotain jotain, lähettiin stadiin ja käytii ostaa pizzat ja mentii kaverille kattoo leffoi ja jäätiin yöks.

Huomenna nään taas kaverii.. tällästä tää kesä on, eli jää bloggailut hiljasemmalle.
Kohta vois koittaa mennä nukkumaan...
Huomenna (tänään...) aion myös tehä sitä vimlan mekkoo, ois ihanaa saada sitä eteenpäin!

Moikkeliskoikkelis, hyvää kesää!

Juokaa vettä, ettei tuu nestehukka, pirtäkää maalakaa laulakaa tanssikaa kirjoittakaa kuvatkaa ja vain tehkää kaikkea luovaa jos ette muuta keksi (IT'S SUMMER!!!) Iloitkaa ja älkää lukeko tyhmiä sepityksiä siitä mitä teette vaan olkaa ulkona ja nauttikaa kesästä!

1 kommentti:

  1. jeei teitkö mun mekkoo eteenpäi? siistii ==) laita tänne kuvat niist uusist vaatteista?

    VastaaPoista

Kommentit: