tiistai 16. kesäkuuta 2009

Mun pien ryhmän nimi on Kuusiset =)

Hei täältä Lapista!
Tää on nyt tämmönen lyhyt sepitys.
Ollaan tultu pitkä bussimatka tänne Könkääseen (Kittilä)
ja vietetty aikaa ulkona hyttysien ja pilvien ja tuntureiden ja välillä sateen ja auringon ja kauniiden lapin maalaismaisemien kanssa.
Yksi päivä käytiin pizzalla ja katsottiin leffoja ja vastaavaa ja sitten ollaan vietetty leirihäitä, oli kunnon hulina järjestää niitä (olin kaaso ja morsiammen supertruper paras rakas ihana ystävä!) (vimla was morsian) jotain sinistä: mun korvikset.
Ollaan pidetty raamiksia, alakoulun kuusijuhlaa, nukuin vimlan kanssa kodassa.
Täällä on ollu myös hirmunen hieromisfetissi kaikilla ja mahtavat ruoat, mitäs muuta vois nopee sanoa... oon päässy myös kuvaamaan ja käytiin rannalla ja paluu matkalla mennään vielä käymään puulinnalla.
Kuvia tulee kun pääsen omalle koneelle ne purkamaan ja heii oon päässy ny koneelle täälläkin ja sain tiedon että pääsen Läheen lukioon ja äiti kävi viemässä sinne mun todistuksen koska oon ite täällä korvessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: