tiistai 2. kesäkuuta 2009

Vihdoin kesäsää ja huomenna kaiketi sataa

Kesä se on todella alkanut, hieman hitaasti se on tullut ymmärrettyä. Tänäänkin oli kello herättämässä yhdeksältä heh ja kuka meni unenpöppyrässä pistämään sen poispäältä ja tuli herättyä siinä puol kaksitoista. Nouhätä sillä kahvia oli termarissa PALJON!! ja sitten eilinen Sinkkuelämää nauhalla!
Eilen seikkailin kavereiden kanssa Konalassa (niin mitä ihmettä me siellä tehtiin, siellähän ei oo yhtään mitää?!!). No siis kaverin koira oli jossain koirajutussa siellä ja sit ängettiin yhelle meiän kaverille kylään ja sen jälkeen pizzalle.
Ulkona oli ihana sää!! Niin kuin on ollut muinakin päivinä.

Päättäreinä oli tosi lämmin ja vaihdoin sinä päivänä neljään kertaan vaatteita. Eka päällä oli hieman beigen sävyinen pitsinen Indiskan mekko ja olin laittanut korkkiruuvikiharat ja kaulassa roukkui kellokoru. Toisena asuna oli itsetehty olkaimeton perhosmekko. Sitten serkun ylppärijuhlissa päällä oli se kässän päättötyömekkoni johon olin painanut itse kuvattuja maisemakuvia. Ja illalla olin kavereitteni kanssa ja päällä oli vihreä nyöritoppi, sortsit, legginssit, ballerinat ja kokopäivän kulki mukana myös ruskea pieni olkalaukku.

Todistus on hyvä ja yllätyin tosi kovasti kuultuani nimeni stipendien yhteydessä, sain siis tekstiilityön stipendin ja olen siitä todella kiitollinen, 45€.

Nyt kello on yksi ja oon vieläkin yö vaatteissa…

Joku päivä pyydän kaverini kylään kattomaan Sinkkuelämää leffaa.
Ajatelkaa että isolauma ei ole vieläkään sitä nähnyt ja päätin korjata tämän katastrofin.

Kohtapuoliin vois syödäkin jotain…

Nyt oon kyllä kateellinen! Tutulla on päälle viisikin poikaa samaan aikaan ja tykkää itse vain yhdestä, kun minä taas jouduin Helluntaina turvautumaan kahteen kaveriini, oltiin trio eli kolmistaan se päivä, jotta kukaan ei jäisi ilman kesäheilaa!

Eilen nostin ompelukoneen huoneeni pöydälle, jotta alkaisin vihdoin tekemään Vimlan mekkoa, haluisin myös alkaa pitkästä aikaa maalaamaan.

Nyt lähden syömään sillä vatsa kurnii hirmuisesti!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: