perjantai 28. elokuuta 2009

Aragazonga

Tiistaina oli koulukuvaus, se kuvaaja oli hullu ja tälläset oli päällä:
Image and video hosting by TinyPic

Keskiviikkona oli koulullamme tutustumis päivä.
Kaikki ykköset lähti "salaiseen paikkaan" pitämään hauskaa.
(olin saanut kuulla hieman etukäteen pikkulinnuilta minne olimme menossa)
Luukki.
Leikimme paljon nimileikkejä, enkä mä vieläkään muista kaikkia mun ryhmäläisiä ainakaan nimeltä, mutta kyllä siel tutustu!
Meidänryhmän piti pukeutuu siniseen ja kaikilla oli sukkahousut päässä!!!
Image and video hosting by TinyPic
Mun päältä syötiin vaahtokarkkeja (ne punnerrettiin..)
Illalla oli jatkot Töölönlahdella ja siel olevat vaatteet (lainasin frendiltä) meni sellaseen kuntoon että ne lens suoraan mäkin roskiin.
Image and video hosting by TinyPic

Eilen mulla oli koulussa kivaa vaikka mulla oli kokoajan niin huono olo..
Hengasin mun ryhmäläisten kaa taas enemmä, kuunneltii yhenkaa musaa, me tykätään joistain samoist bändeist =)
Tänään meen kymmeneks niin ehdin koneelle aika kivasti kirjottamaan. Lähden varmaan viistoista yli pysäkille.
Ja loppuun sanon että tänään on mulla on suunnitelmana lähtee frendienkaa telttailee!!
See ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: