lauantai 22. elokuuta 2009

Juustokakku oli hyväääää!

Tänään olin isän sedän 80v synttäreillä =)
Join 5 kuppii kahvia
Tämmöset vaatteet oli päällä:

Image and video hosting by TinyPic
Mekko jossa salataskut: ginaricot
Alla musta toppi: H&M
Legginssit: Indiska
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Vyö: ginatricot
Kellokoru:Glitteri
Rannekello: Leijona, titauniumia
Valkoinen jakku: Reflex
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kenkien merkki on kulunut ja en muista mistä ne ostettu

2 kommenttia:

  1. toi 5 kuppia kahvia kuulostaa ihan multa. :---D
    oon ihan vähän aikaa sitten vasta alkanu kunnolla juoda kahvia ja nyt jo tuntuu, että vois vähäsen rajottaa, koska koulussaki tulee semmonen olo välillä, että olis pakko saada kahvia ja kaikki menee pieleen jos en saa sitä aamulla ja ja ja :---(

    VastaaPoista
  2. Mä oon vähentäny kahvinjuontii, välil tulee koulus jostain muusta tommonen olo et ois pakko saada, tänää en juonu kahvii yhtään ja eilen en kai myöskään mikä on ihme kun kiertelin pikkusten rippijuhlissa, kahvi on kyllä niin parasta!!!! =) oon juonu kahvii varmaan puoltoista vuotta

    VastaaPoista

Kommentit: