maanantai 31. elokuuta 2009

kurjake kipeenä

Oon kipeä
kurkku kipee, nuhaa, nenä vuotaa iha hirmusesti, päätäsärki aamul, aivan kamala yskä ja ny venaan et saan ajan terveysasemalle jotta saisin lääkärintodistuksen että oon kipee.

Ostin eilen hiusvärin ja tarkoitus ois tänää värjää hiukset ja ostin myös kahdet kengät ja uuden Trendin.
Trendissä oli juttua grungetyylistä, oon pukeutunu silloin tällöin vastaavasti, mutta siitäkin jo aikaa.
Ny ku on kipee nii oke mikäs siinä vois laittaa kummon kerrokset kaikkea päälle
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kengät: makso 19.90 ja rakastan näitä. Nilkkurit, nauhat, korot!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic


Tää kirjottaminen jäi äsken kesken, kun jouduin pikaseen lähteä sinne terveysasemalle.
Mulla on virus ja sairaslomaa on 2päiväåä eli torstaina taas kouluun jos tää ei pahene.
Image and video hosting by TinyPic
Se terveystäti sano et jäätelöö saa/pitää syödä, auttaa kurkkua =)
nammm toi lidlin mansikka on mun lempparia

Ei kannata laahustaa ulkona liian kylmällä säällä ilman kaulahuivia, muuten tulee yht kipeeks ku mie!

-Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: