perjantai 18. syyskuuta 2009

MItä tahansa minusta odotat

Tänään on ollut erikoinen, pitkä ja pieleen mennyt päivä, tähän mennessä siis.
Mutta eihän se maailmaa käännä päälaelleen.
Oon kuunnellut nyt paljon SMGtä putkeen, en jaksa muuta juuri nyt.
Hassua on kuinka hyvin jotkut sanat/lauseet vertaa niin hyvin omaan elämään
Kuten biisi Mustana, maidolla, kylmänä, kuumana
on kuin mun elämä
juon todellakin kahvia miten sattuu
Tässä päivässä on ollut liikaa harmia ja murheima, mutta toivottavasti illasta tulee hyvä =)
meen siis kaverin nyyttärisynttäreille, tehtiin se biisi sille ja otan sinne kameran mukaan kuten aina.
Inhoan sitä että minulla ei ole aikaa kirjoitella/postata, lukio vie ajan, olen saanut sopivasti uusiakin kavereita.
Ja tässä paraikaa olen lähdössä keittämään kahvia, hyvää viikonloppua ja koittakaa te pitää kiinni päätöksissänne.
Olin myös tänään Ateneumissa kattomassa Picasson näyttelya, tykkäsin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: