lauantai 3. lokakuuta 2009

On kamalaa pakoittaa itsensä unohtamaan ihminen

Eilen lähdin koeviikon päätteeksi palkitsemaan itseni shoppailulla.
Olen jo kauan tarvinnut omaa laukkua, joten ostin laukun ja ihan vaivihkaa päädyimme myös kenkäkauppaan...


Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Laukku: Anttilasta about 27 euroo
Kengät Dinsko 49,90e, en voinu jättää niitä kauppaan

mentiin kaverille ostaa kenkiä ja samalla siel kaupassa otin toisen kengistä käteen ja katsoin et aah mä haluun tän, sit tuli mieleen että tarviinko mä nyt uusia kenkiä... kiersin kahteen/kolmeen kertaan sen kenkäkaupan ympäri ja marssin sit kassalle pyytää sille kengälle parin, että voisin sovittaa niitä: MÄ OSTAN NÄÄ!!!
-ja niinhän mä ostin.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Haluisin tänäänkin vain shoppailla, mutta on muuta menoa

Mitä mieltä ootte kengistä??, mun mielestä noi on ihanat!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: