tiistai 13. lokakuuta 2009

Poissa

Minun tuurini ei ole hyvä
mistä minua taas rangaistaan
sinun piti olla poissa se 2 viikkoa
olit muutaman päivän alle
Päivä sujui hyvin, iltani sujui hyvin
mehän vain nauroimme ihan vatsanpohjalta
mutta miksi seurasinkaan heitä
sain puhelun ja menin mykäksi
hän on täällä
ja kävelimme kylmässä
ja puhuimme syövästä
ja katsoin katulamppua joka näytti niin kurjalta
olin joskus kauan sitten nojannut siihen
kurjia kummatkin
sitten näin sinut
Mistä minua rangaistaan
lopulta en tuntenut mitään
olit poissa
olin vain vittuuntunut
pysy poissa
tai niin joku toivoisi
mutta kuitenkaan en halua menettää ketään
olit kylmä ja etäinen
olet tainut aina ollakin,
miksi vain en ole sitä aiemmin huomannut
tunnuit aina niin lämpimältä
se on poissa
kävelin pois, yksin, kylmässä,
käänsin katseeni pois kun ajoit ohi
astuin tyhjään ratikkaan
menin takaosaan ja päätin
minähän en istu noilla paripaikoilla
minä olen yksin ja minähän istun yksin
vastakkaisessa seinässä oli sotkua
en voi soittaa sinulle ilman numeroa,
vaikka haluaisinkin pitää yhteyttä
ehkä se on vain hyvä näin
ehkä minut palkittiin
ja aurinko paistaa nyt

by:Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: