keskiviikko 25. marraskuuta 2009

Memories

Päätin että voisin jotain vanhoja kuvia minusta laittaa tänne, ihana muistella menneitä!


Tästä ja tuosta alemmasta onkin jo kauan, ehk 3-4 vuotta.

Kummassakin näkyy mun oma hiustenväri ja voikun noita on ikävä, ne oli niin pitkät!


Se mitä naapurin tädit musta vieläkin muistaa on että olin aina karkkien perässä. Tässä kuvassa olen kaiketi 3,5vuotta (???ehkä?). Ei ihme että tämän kuvan olen saanut naapurilta!

Tää taitaa olla vuodelta 1995-1996 (en ole varma). Mutta kuva on juhannustansseista ja kuvan poika on kaverini vieläkin, olen tuntenut hänet noin. 8kk ikäisestä asti, joku väitti että meistä olisi myös pusukuvakin =)

^Kuva on Ahvenenmaalta. Olen ollut siellä kahdesti. Tuossa 4vuotiaana ja ysiluokalla leirikoulussa.

Ei ole nyt aikaa alkaa kuvia suurenrelemaan, lähden kohta lukemaan historiankokeeseen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: