torstai 31. joulukuuta 2009

Kohta on uusivuosi ja uusi vuosikymmen!

Image and video hosting by TinyPic
Tänään on
Viimeinen päivä tätä vuosikymmentä,
vuosikymmentä jonka aikana olen kokenut
paljon
Viimeinen päivä tätä vuotta
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Minulla on päällä musta t-paita, se sama kuin silloin
mustat farkut, ne samat kuin silloin
risti, se sama kuin silloin, se sama jonka tiputin lattialle, sama jonka löysit
kolme mustaa käsirengasta, samat kuin silloin, samat joista yksi katosi kun vesilasi meni rikki, ehkä sen olisi kuulunut kadota, kaikki nämä
silloin kun koirasi ei ollut kotona
Image and video hosting by TinyPic
Hiukset ovat tummat,
tummat kuten viime kevättalvena, miten tähänkin on tultu
Image and video hosting by TinyPic
Ihankuin haluisin pysyä kiinni siinä
mitä on jo tapahtunut
Image and video hosting by TinyPic
Huomenna alkaa uusi vuosikymmen ja uusi vuosi
toivottavasti tulevasta vuodesta ja vuosikymmenestä tulee
hyviä ja onnellisia
Image and video hosting by TinyPic
Loppujenlopuksi en muista kuitenkaan mitää näitä päiviä kun olen aikuinen,
viimeistään kuolinvuoteella höpöttelen lapsuuden muistoja, mutta
toivon että muistaisin kaikki tärkeät ihmiset joita minulla nyt on
ja asiat joita minulle on tapahtunut . . .

(Päädyin lataamaan Poladroid "kameran" koneelleni, edellinen oli jotenkin hukkunut ja tuo on niin kiva kun se muokkaa kuvat nopeesti poladroidkuviksi.
Laitoin kans kuvia uusista talvikengistä, tommoiset ne nyt on.
Ja lopussa on Emily Brontën kirja Humiseva harju, olen lukenut sen englanniksi noin vuosi sitten, mutta eihän äikän maikan sitä tarvitse tietää...hehh pääasia että tuon saisi luettua.)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: