perjantai 18. joulukuuta 2009

Kunhan ei joulujutut veisi kaikkea aikaa, haluisin ehtiä bloggaillakkin

Onko se Helsinkiin satanut lumi ja kylmä sää, joka jarruttaa bloggaustani, vaiko sittenkin kiireet?
-Totta, kiire minulla on näin joulunalla. Mulla on 4 vaatetta rästissä mitkä pitäis frendeille tehä, ja teen tosi kivat joulukortit monelle ja pitäis sitä vielä ehtiä ostamaan lahjakin... Koulussa on viimeiset tärkeät jutut ennen lomaa ja tänään mun pitäis pitää äikässä jokin puhe aiheesta: Mikä tekee ihmisestä sivistyneen?..
Mutta lumesta sen verran että tänään olen menossa kavereiden kanssa pulkkamäkeen, tuo tuli eilen todella ekstemporeena, mutta ei se mitään, on tärkeätä että ihminen leikkii vielä lapsuusiän jälkeenkin sillä se on ihmiselle terveellistä.
Sain muuten itsenäisyyspäivänä pikkuserkun =) ja olin linnanjuhlissa, mutta niistä myöhemmin.
Ja kylmästä nyt sen verran, että en olisi edes saanut kuin tulla bussiaikataulun vilkaisemaan, mutta tulin tänne kirjottamaan sillä onhan edellisestä jutusta jo päälle kaksi viikkoa :oo! eli siitä kylmästä: minä lähden tässä pikapikaa näkemään kaveria ja mennään kahville sillä mulla alkaa koulu onneks kymmeneltä, ihanaa!
Miten on teidän joulujuttujen kanssa mennyt, onko aika riittänyt tarpeeksi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: