torstai 21. tammikuuta 2010

Follow me everywhere - take any character any time - even make me mad, but do not leave me ...

Viimepäivän vaatteista en oo ehtiny postaa, mutta kuvaa kyllä oon ehtiny.
Outoa ku välillä tuntuu että ei saa mitään läksyjä tehtyä moneen päivään tai mitään koulujuttuja, mutta kuitenki aikaa mulla ei oo postaamiseen nii paljo ku sillon ku oli loma.

Huomenna oon menossa kait leffaan pitkästä aikaa ja aamulla saan ehkä pari kaverii kahville.
Haluisin myös jokupäivä värjätä hiukset, mutta en mä oo varma onko mulla siihenkään aikaan, koska ensviikolla alkaa koe viikko ja lukemista riittää!

Mun pitäis olla huomiseksi luettua Humiseva harju - Emily Brontë
ja olen sivulla 230/598
mutta olen kuitenkin lukenut kyseisen kirjan jo englanniksi vuonna 2008, mutta en muista kovin mitään ja eipä mun englannin taitokaan paras ole.
En pääse kirjan henkilöiden tunteista tarpeeksi selvillä, koska kirjassa on kertoja joka kertoo tarinaa joten ei voi tietää kuin ne ajatukset jotka kirjanhenkilöt itse ääneen ilmaisevat.

Tänään päällä (torstai):
Musta neule on ruotsinlaivalta, kukkapaita Tallinnasta, Farkut Zarasta
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Toissapäivänä oli päällä (tiistai):
Mustan topin lapussa luki vain että 100% viskoosia
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I love my camera!

Ja sunnuntaina hiippailin kaikkialla kirpparilöydössä: valkomustaraidallisessa neuleessa
Image and video hosting by TinyPic

heippaaa =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: