torstai 28. tammikuuta 2010

Tällee menee täl hetkel

Tähän mennessä kaksi koetta takana ja 5 koepäivää vielä jäljellä.
Mulla on kamala päänsärky, eikä kellään oo lääkettä.
Bloggaaminen on todella hankalaa keskellä koe viikkoa, en ehdi kirjoittaa mitään
Lauantainakin on yksi koe, mutta sen jälkeen parannan sosiaalista elämääni enemmän ja meen frendille yöksi

Tänään kirjoitin aineistoesseen äidinkielessä, jostain Trendissä julkaistusta tekstistä joka käsitteli pissiksiä ja minun piti pohtia tekstin ja omien kokemusten pohjalta ihmisten luokittelua ryhmiin.
Kyllä se sentään sen verran hyvin meni, että pääsen kokeesta läpi

Kuvia oon ehtiny ottamaan, mutta nyt oon koulun koneella, joten mahdotonta tähän bloggaukseen mitään kuvia on pistää

Onnee teille joil on kans koeviikko, toivottavasti olette lukeneet kokeisiin järkevämmin kuin minä, eli ette ole aloittaneet lukemaan päivää ennen koetta
ja ennenkaikkea muistakaa että maailma ei kaadu siihen jos epäonnistuu, täytyy yrittää vain parhaansa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: