torstai 11. helmikuuta 2010

Järkyttyneet kasvot seinässä mutta hyvä päivä

Toisinaan tulee katsottua peiliin päivästä toiseen: mikä mussa on vialla, mikä mussa ei kelpaa...jne.
Mutta toisinaan pitää vain olla.
Pitäisi ajatella: olen paras sellaisena kuin olen, jotkut vain saattavat olla hyvin sokeita ja minullakin on arvoa, pitäisi todellakin arvostaa itseään enemmän, minäkin olen tärkeä ja minulla on tarkoitus tässä elämässä.

Nyt olen hyvin väsynyt. Koulun jälkeen kävin kaverin kanssa kampin yläkerrassa kahvilla namm naammmm, sitten rampattii sporalla edestakaisin, kaveri sai kännykän!!!! syötiin tosi hyviä soijapihvejä ja lopulta joskus hieman yli kahdeksan tulin kotiin, äiskä oli tehny pannukakun ja keitettiin kahvit ja nyt olen niin uupunut että kohta on pakko mennä nukkumaan, mutta hyvä että jaksoin raahautua avaamaan koneen.

Meillä on huomenna koulussa halipäivä...tai joku vastaava.. en kyllä ole varma koskeeko se vain perskareita.
Anyway, tulisi pukeutua pinkkiin ja valkoiseen.
Ja myöhemmin illalla vaatetus siirtyy mustaan.
Kirjottelen siitä sitten myöhemmin.
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
yks päivä oli päällä neulehuppari jonka sain joululahjaksi
ja tänään oli mustavaloraidallinen neulepusero

Nyt ihan ärsyttää kun on kuullut ihmisten ystävänpäivä suunnitelmista, niin sulosia ja romanttisia..
mitäs mä sitten aion tehdä:
sunnuntaina. klo 9:20 kirkolle roudaa bändikamoi, sit pika treenit, sit messu sit jotain
ja joskus 18:30 lähen tanssiin, siin se sit kait oli, very very nice!!

missä on romantiikka ja kaikki hulabaloosydämetpusupusuhalihaliooksmunhanihani jutut
ärriiimuurrriii .....

mutta kattoo nyt miten se päivä menee, tänäänhän on vielä vasta torstai, aikaa tapahtua vaikka mitä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: