maanantai 1. helmikuuta 2010

Kahvi sopii aina

Huomenna on viimeinen koe, ihanaa!! Sitte frendienkaa jonnekki ja öö oliks se kolmet kahville...pitäis hommaa rahaa siihen mennessä. Torstaina saamme kokeet takaisin ja lähden kuvaamaan.

Minun on valokuvattava kun olen epäselvä jostakin, ajatukset on saatava selviksi.
Minulla on myös tietyt ajat jolloin on pakko värjätä hiukset, aivan pakko. (en tarkoita juurikasvua!)

En todellakaan elä kokoaikaa järjellä, muuten en vaihtaisi kokoajan mieltäni ja olisi sekaisin.
Minun on pakko aina miettiä pahimpia vaihtoehtoja, jotta ne eivät toteutuisi.
Mutta samalla olen tyytyväinen viime kuukauden loppuun.
Mutta en halua päätyä mykkäkouluun kenenkään tai itseni kanssa.

Kuten huomaa, selitän aivan mitä sattuu, jos ei tiedä mistään mitään niin ymmärtää tästä vielä vähemmän.
Olen pahoillani.

Harmittaa että kaikki aika on mennyt kokeisiin lukemiseen ja turhuuksiin, haluaisin ehtiä bloggailla enemmän.
Olen ainoastaan etsinyt kynän ja kirjoittanut ajatuksia paperille, ja ne ovat vielä epäselvempiä kuin tämä bloggaus, niitä en edes harkitse julkaisevan.

Oltiin sitten tänään kahvilla, lepyttelemässä mieltä ja purkamassa asioita ja lukemassa horoskooppeja.

Sain muuten ihanan mustan iltalaukun muutama päivä sitten postista ja siskoni sai tänään New Yorkista todella lämpimän ja makeen takin!!

Mun muuten pitäis värjää hiukset siis, oiskos hiusväri ehdotuksia? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: