tiistai 9. maaliskuuta 2010

hypärillä pääsee nauttimaan auringosta

Mua ihan hävettää mut samalla oon ylpee ittestäni.
Nimittäin että en oo ollu omalla koneella kunnol pariin viikkoon niin että oisin ehtiny bloggaamaan, mutta siis sillain ihan hyvä ku oon jonkun verran vierrottunu dataamisesta...ellei kännykällä fbdatausta lasketa...
Anyway
Olin talvilomalla Virroilla Marttisissa riparilla isosena ja leiri ja porukka, yhteishenki ja kaikki oli niin paras!! en ollu oman riparin ja viime kesän lapinriparin jossa olin isosena jälkeen itkeny niin paljon kuin tuon jälkeen! Ikävä!!
Mutta nyt oon kahvikuppi seurana tässä vihdoin kirjottamassa
Oon siis ehtiny kuvaa vaatteita, sillä kamera on aina niin lähellä
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
kengät on hieman rikki mutta mä tykkään niistä, vaikka korkolaput ihan hirveessä kunnossa ja toisen kengän kärjessä on lommo??!!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
huvin vuoksi pukeudun näin yhtenä päivänä ja vaattet olikin hyvin valittu sillä sain kutsun kaverin synttäreille samana päivänä.
Image and video hosting by TinyPic
värjäsin eilen hiukset, nyt väri on tasainen ja tykkään siitä, kun ei näy vaalea juurikasku kuin harmaina raitoina ruskean alta. Ja kun aurinko alkaa vaalentaa hiuksia niin ne vaalenee luonnollisemmin
Image and video hosting by TinyPic
vielä tän päivän asu tuossa ylhäällä. Ostin paidan UFFin 2euron päiväliltä.
Oottelen vain että pääsen tuo päällä kesällä ulos, se on niin ohut ja ihana.

Mikä oli teistä kivoin asu ja mikä ei :) ??
haluisin hieman kuulla mielipidettä mun pukeutumisesta

1 kommentti:

Kommentit: