perjantai 9. huhtikuuta 2010

Aurinko toivottavasti tekee tehtävänsä

Image and video hosting by TinyPic
Maanantaina olin pikkusten konfirmaatiossa ja päällä oli henkkamaukasta ostettu olkaimeton kovike yläosallinen vaaleansiniharmaa mekko (parempaa kuvaa asusta ei löydy)
Mulla on meikkivoide loppu, niin mun piti tollon laittaa naamaan koskeusvoiteen jälkeen vain puuteri ja poskipuna, harmittaa.

Image and video hosting by TinyPic
Koe viikkon on nyt ohi ja maanantaina saadaan kokeet takasin. Onneksi tässä oli pääsiäisloma välissä rentouttamassa lukemispaineita ja myös mulla sattu olemaan keskiviikkona vapaata ja innostuin katsomaan Audrey Hepburn leffoja, vanhimmat niistä on ihania!
Image and video hosting by TinyPic
Oleilin koko päivän joskus muinoin ostamassani harmaassa mekossa, mikä on itseasiassa kokoa 34, ja mua ihmetyttää ihan sikana miten se mahtuu mulle päälle, mun koko on aina ollut 36-38!

(Väliaika tiedoitus/hpöttely, mä luen tässä samalla tän kuun Elleä ku se oli ilmestyny tänään mun sängylle ku tulin äsken kotiin, ja siis asiaan ku mun horoskooppi on siis normaalisti vaaka, ku oon syntyny 23.9, mutta joissain horoskoopeissa oon neitsyt, niin ku nyt tänki mukaan, tää on pelottavaa sillä tässä luki yks lause suunnilleen aivan niin ku oon sanonu viime viikonloppuna!! "Opetella näkemään yksityiskohtien sijaan kokonaisuus.")
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
Ja eilen mulla oli päällä tollanen ala-asteelta saakka oleva mekko ja ihan outoa että se on mulle vieläkin sopiva.

Nyt voisin lähteä nukkumaan.
Oi aatelkaa vähän lumet alkaa jo sulaa ja tosi nopee alkaa tulemaan lämmintä ja kevät ja KESÄ!!!!TULE JO!!!! ps. Joku muuten sano että sunnuntaina olisi autinkoista ja jotain 10 astetta lämmintä, ihanaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: