maanantai 19. huhtikuuta 2010

kaiken ehtii vielä

Aika vain sujahtaa ohi hetkessä, en ehtinyt kirjoittaa kait yhtään viimeviikolla. Nytkin on vain hädintustin aikaa.

Image and video hosting by TinyPic
liivi on äiskän vanha ja neule kirpparilta
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Haluisin päästä ostamaan uuden aurinkolasit. Onhan noi ampparit ihan kivat, mutta sangat liian löysät ja en onnistu kiristää niitä + pinta on ihan naarmuuntunu ja noi on jo pikkasen vanhat.. NIIN 2008!!! SO OUT!! ... hahha

Sain muuten kampaaja ajan, mutta se on vasta silloin kun eräs O:lla alkava ihminen on lähtenyt äkkilähdöllä ulkomaille, LÄHDE JO MÄ HALUUN KAMPAAJALLE! Eli sit ku lentäminen toimii taas kunnolla. =)

Ulkona on auringolla niin ihanan lämmintä. Oon vain ollut kavereitteni kanssa sieman eri mestoissa istumassa ja ottamassa aurinkoa ja viettämässä päivää.
Nyt vain toivois että säät paranis entisestään.
Pelkään muutens hieman että alan tulle kipeeks ku oon ehkä saattanu vilustua, koska olin lauantaina 23-24 aikoihin ulkona viemässä kaverin koiraa ulos ja tottakai tuuli ja satoi päin naamaa -.-

Kesän ekat jäätelötkin piti päästä syömään ja eihän noi vielä ole jätskikiskaa avannu, mut alepasta solero ei maksanu ku 0,95€ =) ja mun hyperstylekaveri sain torpanrannan (mattolaituri lähellä) jäätelökiskasta kesätöitä, eli kaikki sinne ostelemaan jätskii toukokuun viikonloppuina ja heinäkuussa!
mun kesätöistä ei oo vielä kuulunu edes että en pääsisi töihin...harmittaa, kesä on hieman sen varassa.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Istuttiin kaveriporukalla yksi päivä rannassa kun oli taas yksi niistä aurinkoisista päivistä mitä viikolla oli. Kuuntelimme musiikkia, istuimme auringossa ilman takkeja ja suunnitelimme kesää ja kevättämme. Päätimme, että lähdemme jokin päivä toukokuussa päiväristeilylle viroon.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Olin siis kijoittamassa tätä bloggausta eilen ja oli tarkoitus saada se valmiiksi.
Ja juuri kun olin laittamassa tähän lisää kuvia ja tekstiä niin kone sammui ja yritin avata sitä ja olin saamassa siirrettyä koneen tiedostot ulkoselle turvaan niin kone sammui taas ja sen jälkeen vielä 7 kertaa uudestaan. Nyt olen koulun koneella ja päätin että laitan tämän nyt valmiiksi, ilman loppu juttuja ja ne tulevat sitten myöhemmin kun saan koneen taas toimimaan, silloin selitän hieman kirpparilöydöstä jne.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: