perjantai 2. huhtikuuta 2010

Pääsiäisenä syödään

(kuvat viime pääsiäiseltä)

Nyt on pitkäperjantai ja alttari mustana.
Nyt on myös pääsiäisloma ja minulla on se täynnä menoa.

Ja aamulla löytyi mun huoneen pydältä huonosti piilotettu suklaamuna.

Eilen oltiin kaverillani lapsenvahti seurana ja tänään menen hänelle yökylään.
Teen tänään myös rahkapiirakan. Se tulee pääsiäis ateriallemme joka on la-su välisenä yönä.
Mulla on toinen puoli sukua karjalasta ja siellä oli niillä tapana syödä rahkapiirakkaa pääsiäisenä. NAMM!!!


Nyt ei ole vielä tästä pääsiäisestä kuvia ja alan kohta katsomaan Marie Antoinettea, mua myös hieman harmittaa että multa poistettiin kaikki Skinsin tallennukset ja en oo nähny niit pitkää aikaa!!!!!
Ja näin lopuksi: aloitin muuten eilen uuden elämän. Mun olis pakko täs alkaa liikkua pikkuhiljaa jollain muotoa ku pakko vahvistaa selkää... sit yritän tulla enemmän sujuiks itteni kanssa, olla murehtimatta ihan turhista pikkujutuista ja yrittää ajatella mahdollisimman paljon mielessä englanniksi.
PS. Vastatkaa pliis kyselyyn --->
-Bell Anan

3 kommenttia:

  1. tykkään ihan sairaasti täst sun blogist :---) t. joku random horo meiQst

    VastaaPoista
  2. Toi lopuksi juttu on fiksu, kannattaa kyl nimittäi hyväksyy ittensä paremmin ja turhista asioista murehtiminen vaa stressaa. :S

    Pääsiäisateria keskellä yötä?!?!? Mä ainaki nukun öisin ;)

    VastaaPoista
  3. miten mä jotenki arvaan kuka ton on kirjottanu varsinki ku kattoo tota hymiöö ^
    t. random läski munGast

    VastaaPoista

Kommentit: