lauantai 15. toukokuuta 2010

Ulos vois mennä ottaa aurinkoo

Paahtoleipää ja kurkkua, suklaata, kahvi maistuu hyvälle aamulla, ilman sitä ei pärjää.
Lämmin kuppi kahvia herättyään.
Poimin hesarin ja luin mitä sattui. Pysähdyin miettimään viivi ja wagner sarjakuvan botox huulia.. En minä ainakaan botoxia tarvitse kasvoihini, ihan sopivat ne on jo nyt.
Äidilläni on lyhyät silmäripset, mutta minulla pitkät, olen saanut hänen suvultaan naaman piirteet ja siniset silmät mummilta. Iskän ansiosta mulla ei oo kapeat huulet, ja ihoni on vaalea kuten hänellä ja hiukset suorat, äidillä taas on luonnonkiharat hiukset joista olen kateellinen, olen myös saanut pitkät jalat isän suvun puolelta, mutta hyvää kielipäätä en ole saanut keneltäkään, sitä siis ei ole.
Hmm jokainen on omanlainen ja olen ihan tyytyväinen että olen naispuolinen. Tuli eilen ja tänään taas tyttöporukalla puhuttua jätkien rintakarvoista ja kuinka ne 2-3 harottavaa rintakarvaa yököttävät...ei siitä sen enempää.
Sää on ihana. Olin eilen jäätelöllä kaverini kanssa rantanurmikolla ja onneksi hän oli ostanut aurinkorasvaa, muuten vaalea ihoni olisi heti palanut. Olin myös kaverini synttäripiknikillä ja äitini syntymäpäivä oli myös eilen.

Sinkkuelämää pyörii telkussa, sailorit ovat kivoja. Tunnen itseni tällähetkellä hieman yksinäiseksi, mutta olen sen verran itsenäinen että ihan hyvä olla hieman yksikseen, en halua kadottaa itseäni, mutta nyt kyllä kelpaisi pieni za za zu tähän hellekevääseen.
Kerroinko muuten jo siitä, kuinka tiistaina oli ollut todella harmaata ja yksi tuttu antoi minulle kesän kun valitin "HALUUUN KESÄN!", hän antoi sen minulle käteen ja sanoi että harkitse tarkasti mitä teet sillä, koska kesän saa luovuttaa ilmoille vain kerranvuodessa, joten mitäs odottelemaan ja heitin sen taivaalle. Illalla alkoi taivaanranta seljetä ja auringon viimeiset säteen näkyivät. Seuraavana päivänä (keskiviikkona) oli kuuma ja aurinko paistoi! Kiitos! Nyt kaiketi jatkuu ainakin viikon ajan lämpötila siinä +20 asteessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: