keskiviikko 16. kesäkuuta 2010

Pysähdy hetkeksi

Tein juuri äsken ihanan kasvohoidon. Jasmin ja laventeli kasvonaamio naamalle ja makasin kylppärin lattialla jalat lavuaaria vasten varmaan ikuisuuden. Se on ihaninta kun pitkän päivän päätteeksi saa itsensä rauhoittumaan. Aika pysähtyi ja kaikki oli levollista. Kuivuvat vaatteet olivat hauskaa katseltavaa alhaalta päin.
Viimein kun sain itseni ylös lattialta, huuhtelin naaman sopivan viileällä vedellä ja löydin kaapista luonnon yrteistä tehtyä ihovoidetta, joka laittaa verenkierron liikkeelle. Nyt iho on pehmeä, rentoutunut ja puhdas.

Mitä parempaa voi ollakkaan kuin rentoutuminen koko pitkän päivän päätteksi? Kuppi teetä olisi kruunannut illan. Kokeilkaa muutkin ihmeessä!

Olen huomioinut että ajan myötä tyylini on muuttunut, mikä harmittaa jonkin verran välillä.
Ennen halusin kokeilla kaikkia erilaisia yhdistelmiä.
Mutta toisaalta ei se paha asia ole, että tyylini on muuttunut.
Tässä pieni näyte menneestä:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Sellaista menneestä, mitäs mieltä ootte mun tyylistä parilta viimevuodelta?
Onks se teidä mielestä yhtään muuttunu? :))
Jos kiinnostaa nähdä mun entistä pukeutumista lisää ja lukee mun vanhoi höpötyksii nii menkää kattoo mun entinen blogi: http://karkkipaperiunelma.blogspot.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: