torstai 17. kesäkuuta 2010

Today's small joy Topics

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Tänään istuskelin kalliolla ja myöhemmin kavereiden kanssa mäkissä.
Happy Meal aterian lelu oli hullun sulonen, me vaan leikittiin niillä. Se oli sellanen Hello Kitty pinssi "kone"juttu... Tehtiin pinssit ja pidin sitä mun omaa koko päivän päällä. Oon kyl tosta iha innoissani, vaikka en kyllä oo ollu koskaan kunnon H&K fani!! Niin sulone!
Tos on tolleen että voi ite piirtää ne pinssit ja siin on sellane pinkki puukynä mukana ja valmiita pinssijuttui kans.

Ja oli sielä ulkona sen verran kylmä että olin ihan fiksu että laitoin legginssit, muuten ois jalat jäätyny.

Oltiin myös Kampin Subissa ja puhuttiin kaiken maailman juttuja ja odotettiin että kaverin treffiseura tulisi, mäki haluun treffeille!!! Mut toisaalta ei mulla ois ny kovin aikaa sellaseen, mut ehk siel kreikas sit jonku kaa : )
Lähettiin sitten vielä tsekkaamaan henkkamaukan ale, ja kaveri löys mulle tosi ihanat farkkushortsit, just niitä sinne matkalle kaipasinki!! JEE!! Ja makso vaan kympin ku aiemmin oli ollu sellani kolmekymppiä!

Tässä on vilaus niist shortseista ja kuvassa kans äiskäni vanha vyö, josta pidän toooosi paljon. Tuon mekon bongasin kaiketi maanantaina ja sekin lähtee kreikkaan messiin, aivan ihana sanon minä! Tais olla jotain 12-13e, ostin sen siitä Kampin jostain ihmevaatekojuputiikista.. Siinä oli muitakin tosi kivan näköisiä vaatteita. Ei toi mitään huippulaatua oli.. saumat ei oo parhaat, mut ne voi parsia uusiks ja mä vaan yksinkertaisesti tykkään tosta ja kangaskin on tosi kevyt, just hyvähyvä!
Image and video hosting by TinyPic
Tajusin myös tässä paripäivää sitten että mullahan ei oo mitään hattua sinne matkalle. Onhan sielä sentään 30 astetta lämmintä ja aika suurella todennäköisyydellä saisin auringonpistoksen jos kulkisin sielä ilman päähinettä kuten täällä pohjolassa voi aika vapaasti tehä. Mutta onneksi kaveri ratkaisi suuren ongelma ja lupasi lainata yhtä hänen olkihattuaan! Ei siis ongelmaa enää, ihanaa, kiitos!
En nimittäin todellakaan suostu pitää lippistä päässä kuten pikkulapsena kun olin ulkomailla kuumassa!

Loppuillasta päädyin kaverilleni ja pääsin onnittelemaan yhtä frendiä hänen syntymäpäivänsä johdosta, ja voikun mäki jo pian täyttäisin sen turhan iän pois!!
Image and video hosting by TinyPic tuo valkoinen läikkä mun paljettitopin alla on siis se pinssi : )jeejeeee
Ja sain hiukset lopulta päivän päätteeksi johonki asentoon^ !!
-Bell Anan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: