tiistai 17. elokuuta 2010

kurperkeikan heittoja mielialasta toiseen

(haluun syödä kakun, turvota, pursua, ärtyä ja valittaa, ilman kakkua tuntuu että kaikki se vaiva ois vaa tän turhaa.. (älä kysy!)..)

Tais jo monella ihmisellä hajota pää muhun tänään. Olen tosi pahoillani, oon niin innoissani!!

Mulla ei oo äikkää, enkkuu tai ruotsii tässä jaksossa vaan ainoana kielenä jos näin voi sanoa on venäjän kurssi (intro: aloituis, opitaan kirjoittamaan, lukemaan ja jotain myös puhumaan.)
Höpötin siis tänään kaikki ne sanat (+1lause) joita osaan sanoa...
JEEEE mä tykkään venäjän kielestä oikeesti ja tää kurssi on tosi jees! Oon pahoillani hullusta ihkuttamisesta! =)

Oon nyt jo oppinu kirjoittamaan nää: A, K, M ja muuta.

Siis oon osannu oman koko nimeni kirjoittaa jo kaun aikaa, sillä äiti joskus laitto mut oppimaan ja nyt kun opiskelen tätä nii äiskäki iha innoissaan puhuu mulle venäjäks puhelimes ja muuta.

Se kysy jotain että miten mä voin, niin luulin että hän kysy mua syömään, seuraavaksi hän sanoi että ruoka on klo 17, niin luulin että hän kysyi jotain 17w synttäreistäni... joo kyl tää täst... tai ei... hmm..ehk!

Muuten olen ollut semi loukkaantuneel fiiliksil tänään, mut koitan päästä siit yli.

Ja eipä tästä pienestä päivityksestä enempää, paitsi että muuta en sano kuin: jos horoskooppeihin uskoisin täysin niin nyt alkais ihan pikku hiljaa
huolestuttaa..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: