tiistai 10. elokuuta 2010

Organiser

Säikähdin tässä pari päivää sitten, että APUA mä oon jo ens vuonna täysikänen.. Kyllähä mä sen oon jo hogannut aikoja sitten, mutta asia iski kunnolla minuun, kun isäni alkoi kertoa että aikoo vaihtaa kuplamme autoon, joka on minulle! Kupla on isän aarre ja hän on tehnyt siihen ite moottorinkin, en kestä jos hän joutuu vaihtamaan sen mun vuoks!
Aika kuluu, menee ohi hetkessä...
Image and video hosting by TinyPic
Ja kohta mulla on enkun uusinta. Pitäis oikeasti saada rytmit taas järjestykseen niin koulunalku tulisi helpommin vastaan.. No tämähän on sitä aikaa kun vanhemmat alkavat pakottamaan lapsiaan aikeisemmin kotiappäin ja nukkua tarpeekse pitkät yöunet ja heräänään ihan ihmisten aikoina.
Mulla on se hyväpuoli että vanhemmat on töissä, joten saan nyt jonkun verran rahaa kun olen päivät pikkusiskoni kanssa ja (tällähetkellä hän huutaa minua syömään!!) pystyn päivisin lukea enkkua. Jotain positiivista siinä lukemisessa on että kaikki ei jää edeltävälle illalle ja se että saan rytmin jo koulujuttuihin, joten en toivottavasti tule heti tippumaan kärryiltä kun koulualkaa. Toisaalta yritän myös edetä vain tässä hetkessä ja päivä kerrallaan, nimittäin tuleva opiskelu urakka on jo liian suuri että pienet aivoni ymmärtäisivät kuinka ihmeessä tulen jaksamaan tämän seuraavan puolenvuoden aikana (ei edes yhtä hypäriä -.-)
Olen taas pikkuhiljaa oppinut raahautua keittiöön aamuisin hesarin eteen juomaan aamukahvia, eli jos vielä saisin hieman aikaistettua herätyksiäni niin kaikki olisi mallillaan niin kuin ennen.
(Eli kukaan ei tule jaksamaan mua aamuisin, koska kun olen saanut aamukahvin kipattua alas, niin meikähän puhuu ja puhuu jne.)
Vois näin koulun alettua alkaa myös lähteä taas lenkille, pääsis purkamaan päätä ja eroon kesälaiskottelusta! Muutama jäätelö tullut syötyä tänä kesänä syystä tai toisesta ja niistä vois alkaa haluta eroon!!
Image and video hosting by TinyPic
Taidan luvata tän aina, ihan aina, että en TÄNÄ VUONNA jätä läksyjä iltaan, tai ole tekemättä niitä ollenkaa... tai no SIIS....!!!! näinhän ei oo koskaan käyny ei ei!!!:D
Se vaan on totta että ne ois niin hyvä tehä suunnilleen heti ku pääsee koulust, mut millä voimilla??? luultavasti kaverit tulee näkee mua vaan viikonloppusin...
Seuraavaks voisinkin höpöttää siitä että olen menossa illalla leffaan ja ainut päänvaiva vaihteeksi on MITÄ LAITTAA PÄÄLLE!

Eilen oli kyllä todella hauska päivä, ei voi muut sanoo että tuntui taas siltä että meitsi puhu paljonpaljon ja iha laidasta laitaan kaikkea.. mielikuvitus lähti taas lentoon.
Image and video hosting by TinyPic

(kuvat on syksyltä '08)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: