tiistai 24. elokuuta 2010

tiistai

Syön tässä kirjoitus seurana iltapalaksi lettuja...
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
^mulla oli jopa jotain väriäkin päällä!! Äiskän vanhat korvikset, kait ulkomailta tuotu.

Tänään oli se luokkakuvauspäivä ja itseasiassa, se jopa luultavasti meni hyvin, nimittäin sen sijaan, että kuvaaja olisi naurattanut minua, minä puhuin hänelle...
Image and video hosting by TinyPic
^jotain tähän malliin olin illalla stadissa päin ostaa kaverille kirjoja.
Pitkä neule on ruotsinlaivalta, vyö on ginasta mutta jätin sen himaan ja mekko indiskasta.


Taas mennyt yksi päivä aika ohi. Lorvin vain kotona, kulutin aikaa telkun kattomiseen, syömiseen, meikkaamiseen... ja kävin Akateemisessa.
Ja onneksi huomenna on ihanan lyhyt päivä eessä. Me mennään Uspenskille ja sitten museoon, siinä se.

ps. Sain tänään kuulla, että mulla on luontava ja sulava vai sulokas kävelytyyli. Minulle kuulemma sopisi prätkä, ja rokkityyli kans.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: