torstai 2. syyskuuta 2010

mä haluun nukkumaan tänä yönäääää

Tää mennyt viikko on sisältänyt vaikka mitä. JA paljon kiireitä ja väsymystä, mutta tässä hieman päivitystä lyhyesti.

Image and video hosting by TinyPic
mekko on Fiorellasta, alennuksesta, pidin sitä sunnuntaina päällä pikkusten konfiksessa ja rippijuhlassa. Ääni oli ihan mennyt tuon päivän päätteeks, nimittäin olin Afrikkalaisessa gospelmessussa toisena esilaulajana ja laulettiin siis ns. koko ajan + ne rippijuhla lanlukierrokset.
Image and video hosting by TinyPic
Korvikset lainasin äipältä, itse hän ne on tehnytkin.

Image and video hosting by TinyPic
Ja yks kaunispäivä tallustin kotiin ja koko huone oltiin laitettu järjestyksiin (vinyyli soitin on paskana sen jäljiltä!!) mut joo tosta kaapista sen verran että mun on pakko päästä maalaamaan tota, toi vihreä o niin järkky! Mut saipahan kengät jonkun paikan, tossa ei ole btw kaikkia kenkiä.
Image and video hosting by TinyPic
"Isobroo" anto mulle ykspäivä ruusun ja se piristi paljon.
Istuin mainoskärryssä, heiluttelin jalkoja, kukka oli hiuksissa, kajarit sylissä ja soitettiin kovaanääneen kesäbiisejä ja laulettiin mukana, vastaantulijat katsoivat oudosti...

Image and video hosting by TinyPic
suklaata on tullut syötyä
Image and video hosting by TinyPic
koulusta jotenkin sattumalta kaiketi tarttui mun mukaan ranskalainen muotilehti.. en ees lue ranskaa
Image and video hosting by TinyPic
kuvattiin mustavalkokuvia
Image and video hosting by TinyPic
päällä tummansininen 20-luvun mallinen ginatricot mekko, jossa on hämy taskut.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: