perjantai 22. lokakuuta 2010

Asfaltti on jäässä!

Olen yrittänyt ja kovasti, keskittyä hetkeen.
Mutta se ei ole helppoa.
Olenko mä liian myötätuntoinen? Olen kuullut tänään vaikka kuinka kauheita asioita ja itku kurkussa nielemään kyyneleeni jotta pystyin olemaan illallisella, ja yritin ajatella että olen tässä ja nyt ja yrittäen olla miettimättä murheita ja rentoutua ja nauttia ruuasta.
Mikä oli muuten todella hyvää!!!

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

^kaks ylimmäistä kuvaa, by: Antti Moilanen
Image and video hosting by TinyPic

Olin siis isoskiitos illallisella, kuten viimevuonnakkin, mikä oli tarkoitutte kuluneen vuoden aikana ripareilla toimineille isosille kiitokseksi työstään.
Pitkä pöytä oli katettu hienosti kynttilävalaistuksella.
Saimme alkuruoaksi purjokeittoa, pääruokana oli porsasta ja kermaperunoita ja jälkiruoaksi todellinen marenkiunelma kahvin kera.
Saimme myös nuiskutodistukset.
Ulkonakin tuli liukasteltua, musta jää on petollista!
Tuli huomattua että pitäisi vaihtaa kohta puoliin korot lättäpohja talvisaappaisiin joissa on paljon parempi pito, kuten nyt on korkea aika autoilijoidenkin vaihtaa kesärenkaat talvirenkaisiin. Monien autojen lähdöt olivatkin äänekkäitä ja liukastelevia jäisellä tiellä.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

^paljettitoppi kappahl
neule ja farkut seppälä, koru Tokioista, mustavalkoraita rannekkeet on vintiltä.

moimoiiii, hyvää viikonloppua kaikille! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: