perjantai 15. lokakuuta 2010

Keittiöpöydän valloitus ja aamukahvi iltapäivällä

Mistä näitä ideoita välillä satelee ja välillä ei.
Image and video hosting by TinyPic
Eilen tuli huippuoivallus joskus kymmenen jälkeen: Alepaan!
Mut vast 20 vail ykstoista ehdin sinne... miks oon aina nii myöhäs...
Samalla näin yht frendii jota ei pitkään aikaan oo kunnolla tullu nähtyä.
Jotenkin tuli huomattua että mitä tää oikeen on, onks tää tätä "aikuistumista", sillä kaikki teinihössötykset ja ennakkoluulot ja plaaplaa ajatukset oli tiessään, jotka ois voinu olla tosi mahdollisia eilen, mutta ei. Olen kait sitten oppinut jo käyttäytymään eri tilanteissa eritavalla ja sen mukaisesti, ei tuu tehtyä mistään enää niin suurta asiaa kuin ennen.
Ostin vain suklaata, mikä oli itseasiassa huono päätös, sillä entinenki suklaavarasto on syömättä...

Mun piti herätä jo ysiltä, mutta hyihyii, isän herätys kello soi jo vähän ennen sitä ja päätin että haluun nukkua vielä. No siinä pari min yli ysi mun pikkusisko soittaa kotipuhelimeen, seuraavaks menee 20 min ja kummisetä soittaa kotipuhelimeen.. Kiva ku mun unia häirittiin nii paljo et nukuin noiden puheluiden jälkeen suoraan kahteentoista. Taas meni tääkin aamu ohi.
Oon sitte tässä dataillu ja lukenu lehteä ja meikannu.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
^eiks oo sulonen Nalle Puh meikkilaukku = ))

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Päivän suunnitelma saisi luvan olla kiva.
Syötyäni päiväruuan iskänkaa, meen moikkaa frendiä ja illalla pidetään tyttöjen kesken saunailta.
Ihan mukavaa tuon kylmän sään, rännän ja "lumen" keskellä päästä saunaan lämmittelemään.
Illalla olisi myös tarkoitus katsoa Frendejä.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kengät on Dinskosta, neuleen ostin vimlalta, liila paita H&M, farkut Seppälä.

Pakko sanoo meidän parvekkeesta vielä jotain. Olin hyvin suuttunut kun hommattiin tuohon kokolattiamatto, sillä entinen tumma puulattia oli niin paljon ihanempi, mutta nyt olen alkanut kääntyä siihen puoleen että tuo matto on hyvä, sillä se on lämmin ja helppo hoitoisempi. Lasit on tosi jees, sillä parvekkeella ei ole enää niin kylmä, sielä voi jopa olla vuodenajasta riippumatta. Ja verhot peittävät naapureiden näkymän meille ja muutenkin tuovat tunnelmaa, paitsi ovat jossain määrin haitallisetkin... Mutta parveke on nyt kuin yksi ylimääräinen huone.
Mitäs ootte mieltä?

Nyt kohta rupean syömään moikkelismoii!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: