torstai 21. lokakuuta 2010

Let me be strong

Onko ees hieman vaikeaa yrittää kirjoittaa iloisesti kun kuuntelee tätä:



No mut mitäs tässä? Oon ollu viimeaikoina semi loukkaantunu ja pettyny. Yrittäny vaan miettii ja ratkaista miten suhtautua ja toimia, niin että ois parhain lopputulos. Oon myös yrittäny välttää tekemästä kärpäsestä härkästä. Mulle on tärkeinä ystävät, ja oikeesti I dont wanna lose you!

Sain mun pikkuselta tuliaisen Tokiosta:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
I LOVE IT!^

Oon kuluttanu itteeni aivan liikaa tän viikon aikana. Kaiken maailman asiat mitä toisilta oon kuullut on sotkenu mun ajatuksia ja häirinny keskittymistä kute koulussa.
Mul oli maanantaina matikan uusinta ja varmasti meni aivan perseelleen! Kiitos!
Olin tuolloin koululla aamu kahdeksasta ilta puol kasiin. Tiistaina olin viiteen ja keskiviikkona seitsemään.
Laitoin pienen onnen tuojan tuon korun sisään uusintaa varten. Ei mulla muuta toivoa siinä ollutkaan.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

nähdään taas

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: