torstai 7. lokakuuta 2010

light pink

Tänään kun mä tallustin kotiin tajusin että mitäs kummaa, mullahan on jo ylimääräisen (epänormaalia) paljon vaaleanpunaista päällä.
Jokaisella on varmasti jokin väri jota harvemmin käyttää. En ole koskaan pystynyt kuvittelemaan vaaleanpunaista sopimaan kunnolla vaatevarastooni tai ylipäätään muhun.
Joskus tuli luettua että mun horoskoopille väri on vaalean punainen tai vaalean sininen. Mutta siihen oon suunnilleen vaan nauranut...
Enemmän kun aloin miettimään ja kotona katsomaan ympärilleni, niin haaaaaa
on tainnut tässä ajan kuluessa hieman muutakin vaalean punaista kerääntynyt sinne sun tänne mun huonetta.
Noh eihän tää maailmanloppu ole, jotain uutta vain... Onkohan mussa jotain vikaa??
Vaikka toisaalta en haluis itteeni alkaa syyttämään, tähän on varmasti jokin pätevä selitys
kuten jotenki se väri on salakavalasti lähestynyt mua ja hiipinyt yön aikana mun huoneeseen ja vaatekaappiin... kuka tietää?!!



Image and video hosting by TinyPic
Ruutupaita: hiutsun kirppis parivuotta sitten.

Kaulahuivi on vain ilmestynyt jostain, kuten villasuktkin.

Farkut: seppälä



Image and video hosting by TinyPic

Uusi hajuvesi ja käsintehtyjä suklaita (synttärilahjoja)^

Image and video hosting by TinyPic

Koulumuistiinpano kansio, ostin sen joskus viimevuonna... (Converse)

Image and video hosting by TinyPic

ylemmässä rasiassa oli leopardikäsiraudat (synttärilahja), alempi laatikko on jo kaukainen...

Image and video hosting by TinyPic

Tän posliinin rasian sain naapurilta. Se on ihana!

Image and video hosting by TinyPic
Ja tässä tulee huomattua että kyllä se väri jo päiväkodista ja ala-asteelta saakka on jossain lähettyvilläni lymyillyt. Sain tuon Barbi -kerhosta. Muuta en voi kertoa sillä se on salainun, mutta sen että tuolla on paljon tunnearvoa!

meitsi lähtee lenkille--->

1 kommentti:

Kommentit: