keskiviikko 13. lokakuuta 2010

Siinä on ruusuja

Mulla saattaa olla jotain kiinnostavaa kerrottavaa.
Tein tossa paripäivää sitten pikavisiitin Mikkeliin, sukulaisten luokse.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Kierreltiin sitten mummin kanssa ettimässä (taas ja taas, hullun monessa liikeessä on tullu käytyä) vanhojen mekkoa.
No mites sattuikaan että Mikkelin ainoasta morsiuspukuliikkeestä se sitten löytyikin.

Käytiin julhistamassa löytöä kahvilassa ja aatelkaa kui paljon halvempaa siel on ku täällä Helsingissä. Ostettiin kummallekki kahvi ja mandariinikakkupala ja maksoi hieman päälle 8e, mutta hahaa kun käy yksin stadissa kahvilla niin kahvista ja syötävästä maksaa yli sen viisi euroa.. on se jännä.
Image and video hosting by TinyPic

Se koko mekkohässäkkä oli hieman tälläinen aiemmin:
On ne vanhemmat välillä vaikeita. Mähän löysin stadista 360e maksavan mekon, mut eiiiii ku hinta oli kuumella liian korkea heidän mielestä, joten eihän mitään sellaista voi edes ajatella, sentään halvempi kuin edellinen joka oli puol tonnii... no siinä vaiheessa itekki avas silmät, että ei kannata yhden päivän vuoksi niin paljon tuhlata!!!
Kävinhän mä ihan Tallinnassakin saakka ettimässä mekkoa... ei.

Mut nyt kaikki on hyvin ja huolet pois, mulla on juhlapuku!
Mummi sen mulla lahjaks sitten päätti ostaa, eli äiskä oli varmasti tyytyväinen. Eihän se sitten maksanutkaan kuin jotain 400e.
huhhuh se on jo paljon!

Nyt vain rukoilen, että te ihanat mun koululaiset ette kukaan oo hommannu samanlaista mekkoa =D
Image and video hosting by TinyPic

eilisen pärstäkuva (valkoinen kauluspaita b.a.y.) :
Image and video hosting by TinyPic

tänään päällä musta neule jossa jännät ja kivat hihat (läpinäkyvä musta kangas jossa valkosia pilkkuja) ja hame joka on kaveriltani ostettu.
Image and video hosting by TinyPic

Tänään tein pullia pikkuseni kanssa, ne oli hyviä!!!keittiöapulaiselta ja keittiömestarilta kyllä onnistuu ruoan laitto, oisko ens kerralla vuorossa mokkapalat? Essu kyllä sopi mun asuun myös!! Kyllä musta vielä jonkunlainen äiti tulee, josny eka muutakin ruokaa osais tehä ja hyvin...

Ja mun tosi kivakivajeejee frendi toi mulle tuliaisen Tukholmasta. Mitä teidän mielestä ihmiset pyytää meren toiselta puolelta tuliaiseksi?? NO arvatkaapas mitä mä toivoin? :DD
Cactus läkeroleja, jooo, mut ne on hyvii!!

6 kommenttia:

  1. HEI WOOOOOW TOI MEKKO ON COOOOL ! T. Anni

    VastaaPoista
  2. Tosi nätti kuva susta ton mekon alapuolella!! + ihana mekko, oliko kallis?

    VastaaPoista
  3. aah just nätti mekko:)) ja hullun nätti pärstäkuva;)

    VastaaPoista
  4. Kiitoskiitos kaikille = ) !!

    Tykkään tost mun mekosta tosi paljon itekki, pitää viel viedä se mutsin frendille hieman kavennettavaks ja lyhennettäväks.
    Makso sen hieman päälle 400€.

    VastaaPoista

Kommentit: