torstai 28. lokakuuta 2010

väsymys

Vaatteet on vaihdellu hieman mielialan mukaan.
Kauhiiaa ku oon uupunu. En oo pystyny kirjottamaan pitkään aikaan, koska koulu ja muut jutut on vieny kaiken mun ajan ja väsymys kans!

Mustaa
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Lauantaina halusin laittaa päälle isän vanhan Hurriganes paidan, alle valkosen pitkähihasen ja tummat farkut jalkaan. Mistähän mä olin saanu vaikuteitta...

Rentoo
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Sunnuntaina nukuin hieman pommiin. Kännyn akku oli loppunu yön aikana, joten se ei herättäny mua tarpeeks ajoissa. Tosi kiireessä juoksin kirkolle laulamaan ylistysmessuun. Pitkäst aikaa jännitin laulaa, johtuen varmaanki siitä että mutsi oli kattomassa.
Naule on mun äidin ja koru on tuo jonka sain tuliaiseksi. Huulipunankin varastin äidiltä...

Liikunnallista
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tiistaina oli joogaa liikassa ja huhhuh se oli normaalia astanga jookaa rankempaa! Päällä oli joku oranssi toppi ja musta isompi toppi (gina tricot) ja seppälän farkut. Kaveri piirs mulle viikset!

Maanhenkistä
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja mitäs tänään? Koulu meni jotenki tosi nopee ja mun piti viel mennä pimiöön tänään, mutta en jaksanu. Oon niin uupunu tästä viikosta, tekis mieli vain kokoajan nukkua.
Kaveri tuli meille ja ollaan katottu telkkuu, syöty, juotu kahvii, syöty karkkeja. Kohta me lähetään uusien tulevien riparilaisten starttiin kertomaan ripareista!

Toi safaritakki on yks niistä vaatteista jotka ostin kaverilta. Villasukat on uudet, mutsi innostu tekee syyslomalla! Farkut seppälästä, musta paita h&m ja kellokoru on glitteristä.

Ja oon myös murehtinu mun viikonloppukuvioita, tuntuu että kaikki on menossa jonnekkin ja mua ei oo taaskaan pyydetty minnekkään, mut mikäs siinä, vois salee pitää pikkusiskon kaa jotku halloween partyt... negaatio jii!

moimoii

1 kommentti:

  1. Terve, Bell Anan! Tuo safaritakki on tosi tyylikäs. Itse olen ollut safarityylisen pukeutumisen vankkumaton kannattaja jo pikkupojasta lähtien. Tähän asiantilaan on vaikuttanut penskana luettujen Tarzan-sarjakuvien ohella isosiskoni safarityylinen asetakki, jota hän käytti 1970-luvun puolivälissä. Tuossa vaaleanvihreää värisävyä olevassa takissa oli olkapoletit, napilliset rinta- ja helmataskut, sekä panospaikat rintataskujen yläpuolella. Napit oli tehty metallista. Niissä oli kohollaan olevat tähtikuviot. T: Mies pohjoisesta

    VastaaPoista

Kommentit: