maanantai 29. marraskuuta 2010

Images are dropping and my Sweetland begins to take shape

Sää taitaa olla aika yleinen puheenaihe tänä jäätävänä Marraskuuna. Hassua kuinka on jo tähän aikaan näin kylmä!
No mikäs siinä kun on suomalainen, niin tulisi osata pukeutua sään mukaan, kyllä me selvitään!
Mutta hieman tässä odotellaan niitä hulluja pakkasia kun bussit ei kulje ja jos ei vaikkapa tarttisi raahautua jonain aamua kouluun!
Jaaha mun seinältä putoilee valokuvia täs samalla...

Anyway, tossa jonain päivänä joku ihmetteli sitä, kun mulla sattuu aina olemaan jokapäivä eri vaatteet, eli ei tule huomattua, että olenko ostanut jotain uutta ja millon vai enkö.
No juttu on vähän silläviisiin, että en oo huonosta rahatilanteesta johtuen päässyt vaateostoksille pitkään aikaan, mutta ei tosiaan vielä mitään hätää, vaatteita pitäis viel löytyä.
Mutta tottakai te jotka ootte mun blogia pitkäänkin seurailleet ootte jo huomannut mun vakkari vaatteet jne.!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Porukat käväs eilen Ikeassa ja tarttui tollanen valkoinen karvapeitto messiin, aah toi on lämmin!

Tänään tein pienen ulkoilmareissun kun kävelin kotiin Haagan paloasemalta asti Pikkuhuopalahden läpi tänne Munkkiniemeen.
Ei ollut pahemmin kylmä, kun oon oppinu vihdoin pukeutua ulos oikein, ja muutenkin aurinko ihmeellisesti mutta kummallisesti lämmitti.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Jotkut varmaan välillä miettii miksi kykin parvekkeella vaikka ulkona on päälle 10 astetta pakkasta!
No yksinkertasesti ku haluun joskus ees hieman nätimmän taustan kuin olohuoneen kuviin niin toi on mahtava, muutenkin meidän parveke on yks mun lempipaikkoja!
Niin rauhallinen, kaunis, hiljainen... listaa vois jatkaa ikuisuuksiin!

Oon tässä hieman oleillut, siivonnut huonetta ja kohta voisi keittää kahvit ja ehkä syödäkkin jotain. Upeeta tämä rauhallisuus, oioii kyllä olisi ihanaa asua yksin!
Oon tässä hieman kans kuunnellut Dire Straitsin vinyyliä.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kohta oon jo rentoillut tänään tarpeeksi, että pakko kiskoo itteään niskasta ja rupee lukemaan ja mennä kunnialla vielä huomiseen kokeeseen vaikka kuinka huonosti sitten meniskin, sillä sitten se on ohi!

Moikkelis moikka moimoi!

PS. Huomaatteks en kerranki kirjota joskus yöllä postausta!! JEE!

3 kommenttia:

  1. Hei, "Beautiful Blogger" haastettuna haastaisin sinut mukaan! Kerro 7 faktaa itsestäsi ja haasta 7 muuta tekemään sama!

    VastaaPoista
  2. paljon toi karvapeitto makso? Itel ois tarkotus hommaa samanlainen, viimeks sitä jo katselin Ikeassa;)

    VastaaPoista
  3. Ciai: Tartun tietysti haasteeseen = ) kiitos!

    Onde: En oo ihan varma, mut netissä sen hinta on noin 25€, voin kysellä porukoilta tarkemmin paljon se tuolloin ostaessa maksoi, on muuten todella pehmeä ja lämmin!!

    VastaaPoista

Kommentit: