sunnuntai 28. marraskuuta 2010

Pikkuautotkin on kivoja!

Image and video hosting by TinyPic
Kaikki muut kuvat oli tärähtäny ( pikkusisko kuvas)

Innostuin tänään laittamaan hiukset jännälle nutturalle ja jahjanaru päätyi koristeeksi sen sekaan.
Välillä on kiva laittaa hiuksia, mutta aamuisin harmittaa kun ei vain yksinkertaisesti ole yhtään aikaa!

Olin tuttavaperheen luona tänään ja koko eilis illan vahdin pikkusiskoani, sitä ennen olin kaverin luona glögillä.

Viikonlopun koho kohdat ovat ollut se perjantaina glögi ja lauantaina kun kaveri illalla laittoi hiuksiani ja ylipäätään se, että ehdin näkemään hänet!!
Siihen tämä viikonloppu sitten jääkin, sillä sunnuntai menee kokeisiin lukiessa.

Kävästiin Bauhaussissa ostamassa kukka kans tänään, mutta samalla päädyin lamppuosastolle. Olen tässä lähiaikoina alkanut pyytämään lahjaksi kaikkea käytännöllistä, pitkäaikaista ja semi järkevää. Eli keräilen ns. tavaroita valmiiksi ennen kuin muutan kotoa, sillä sitten ei tule hirveän pahoja rahallisia ongelmia, kun ei tarvitse ihan kaikkea ostaa itse.

Tässä ainakin ne mitä tuli nyt mieleen mitkä matkaavat mun mukana pitkään:
  • Ihana seinäkeillo!
  • Canonin tulostin
  • Vinyyli soitin & radio + vinyylit
  • telkku
  • peili
  • sänky, joka on siis melkeen parisängyn kokoinen
  • kakku/piirakka vuoka, yks makee lautanen, monta mukia
  • ja sitten se mitä toivoin nyt joululahja: tosi makee kattolamppu!!
  • ps. on noita viel muitki tavaroit, ei vaa tuu mielee ny.
Joskus heitin, että joo mulle vois ostaa jo nyt oman astiaston valmiiks ja kaikki ateriaimet, mutta ehkä se kuitenkin ois jo hieman aikaista!!!

Yksi asia kyllä harmittaa, mitä en voi ottaa mukaan nimittäin VAATEKOMERO!
Kaveri olikin mulle yks päivä:
!Sen mä kyllä haluun nähdä mitä tulee käymään kun sulla ei oo enää vaatekomeroa, mihin sun vaatteet sillo mahtuu!!
tai jotai sinnepäin..

Jep! Mutta annetaan sen olla vasta sen ajan murhe.
En mä luultavasti vielä vähään aikaan täältä pois pääse.

Image and video hosting by TinyPic

Jos nyt alkaisin hieman enemmänkin asiosta höpöttämään siirtyisin siihen, että millä värjäisin hiukset. Tiedän, tämä on taas vastaava kysymys kuin aina, mutta siitä ei pääse mihinkään, kun katsokaas tulee aika värjätä hiukset!

Mutta tuohan on aivan tylsä juttu, että eipä kuitenkaan mennä siihen nyt!

Vaan siihen, että nukkuminen on kiva juttu! Niin myös syöminen ja moni muukin juttu, mutta jotenkin toi nukkuminen houkuttelee kummasti!!
Jaa-a, mitenköhän näin on?!

=) moimoi

1 kommentti:

Kommentit: