maanantai 22. marraskuuta 2010

Talvesta pitää osaa myös nauttia

Päätin alkaa vetäytyä talviturkkiin pikkuhiljaa kuten karhut. On tuol vaan jo niin kylmä, että ei muuta voi! Se on kauheeta ku nenä jäätyy ja huulet rohtuu, en tykkää yhtään! Mut muuten kyl talvi on iha jees jos osaa nauttii siit siis oikeesti nauttii ja ottaa kaiken ilon irti + pukeutua oikein!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Kääriydyin tänää isooon, ihanaan ja LÄMPIMÄÄN neuleeseen!
Ja muistelin hienointa osaa vyöstäni joka lähti irti perjantaina...
Nyt se on rumenpi ja rikki, mut kuitenki mun lempivyö!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
^näyttää semi kurjalt eikö?

Huihui huomen alkaa koeviikko,
mut onneks saan kaiketi aikataulut kuntoon nii pääsisin lapsettaa kunnolla kavveeeereiden kaa lauantaina, nimittäin mentäisiin pulkkamäkeen!!!!!!!!!!
Meen kans äitylin kummitytön synttäreille sit samana päivänä.

Eilen mä kävin mun pikkusen kaa, joka on jo niin hyvä frendi mulle että en ees huomaa että oon parivuotta vanhempi ja ollu hänen isosenaan riparilla, kattoo Happy Potter 7, ja sit kävästii kans shoppailee ja tsekkaa just avattu joulukatu :)
Oli niin kiva ja mukava päivä!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Nyt aattelin että voisin hiippailla nukkumaan päin kohtpuolii = )
saispa jonkun yön sentään nukuttuu kunnolla

1 kommentti:

  1. aaah kyl joulu on ihanaa aikaa, kuhan kestäs vaa 2kk x) Jouluvalot tuol stadis on ihanaa katseltavaa

    VastaaPoista

Kommentit: