keskiviikko 8. joulukuuta 2010

Musiikin kuuluu soida!

Ette ymmärrä kuinka fiilareissa nyt olen.
Minut on pelastettu!

Nimittäin nyt mennään hieman modernimmalla tavalla ajassa bäkkiin ala-asteelle!
Mulla on nimittäin uus MP3 soitin! Juu naurakaa pois!!!!
Mut tää on mahtavaa!
Mut hei tässä on jopa 8GB!!
Image and video hosting by TinyPic
Entine on paskana ja kadonnu, puhelimes on musaa mut ei tilaa uusille, mut se surkein juttu on ollu se, että mun kuulokkeet on salee puol vuotta tai kauemmin ollut eräällä nimeä mainitsemattomalla ihmisellä lainassa... tai hei ei ne kyl enää oo salee elossa!
Anyway iha sama niist ny, koska oon nii taivaassa jo!

Suuripala on ollu kauan poissa, nyt se on täällä taas, ja parempi olo, tuhannesti!!
Saatan pärjää suot ja erämaat nyt ja pitkään!!
Parasta on sekin, että paras kaveri laitto mulle musaa!<3

ei muuta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: