sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Äiskä oli osteliaalla päällä

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Siinähän noita nyt on.
  • Elikkääss noi käsineet vanhoihin
  • sormus kans
  • Sitten äiskä halus ostaa mulle ton Damernas värld lehden, koska mun pitäis opetella ruottii vaikka kirjotukset on vasta syksyllä! On muute laadukkaampi muotilehtielämys kuin tuo Miss Mix, näin mun mielestä, koska se on laajempi ja jututkin erilaisia laidasta laitaan.
  • Tosi kestävää hiuslakkaa. Mulla ei ookkaan ollu lakkaa kuin viimeksi viime syksynä, iha hyvin oon pärjänny ilman!
  • tos myös toi meikkilaatikkojuttu, tykkäsin noist huulipunista!!
  • Ja teräksen väriset korvikset ♥!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: