perjantai 7. tammikuuta 2011

Eikä kukaan muu tunne mua niinkuin MÄ

Image and video hosting by TinyPic
Taas päivä kun asiat ei etene ollenkaa. Mulla on vielä hieman märät hiukset ja pitäisi lähteä moikkaamaan kaveria taliin ja sitten toista munkkaan ja sitten vielä jonnekkin.
Kiirettä pitää, mutta näyttääkö se siltä, kun puoli neljä menin vasta suihkuun ja nyt olen vieläkin tässä liibalaaba kirjoittelemassa hölynpölyä.

Te tutut tiedätte, että mä sanon asiat melkeen heti, omat sadut heti kättelyssä, toisten ehkä sitten hieman myöhemmin... En ole myöskään mikään viisain taikka ovelin vaikka välillä yritän.
Mutta loppujen lopuksi mun blondiuks paistaa aika pahastikkin läpi.
^Näin kaikki sanoo musta, mutta onko asia näin?!

En voi tajuta, että koulu alkaa kohta.
Haluan lahnata vielä monta päivää putkeen!
Nyt voisin oikeasti lähteä, moikka!

Ps. Lähtiskö joku munkaa jonain päivänä kuvaamaan?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: