torstai 13. tammikuuta 2011

I love my vinyl player

Image and video hosting by TinyPic
Kuten tänä aamuna luin isälleni ääneen hesarista, huomenna alkaa LEVYALE!
Jep!
Jos jotkut eivät ole vielä tietoisia siitä, että rakastan vinyylisoitintani, niin nyt se tuli taas mainittua.
Nimittäin jos mulla olisi rahaa niin huomenna ostaisin kaupan tyhjäksi LP:stä.
Kun lehdessä kerrottiin myös, että Hurriganesin vinyylilevyt: ROCK AND ROLL ALL NIGHT LONG ja
ROADRUNNER
tulevat vinyylialeen, sanoi iskäni mulle: " menet sitten klo 7 jonottamaan, että saan ne vinyylit!!" ... no mitäs se luulee että jaksaisin.. mutta anyway

Hän siis on Hurriganes fani, mutta vuonna 85, varmaan olisiko ollut tampereella, häneltä varastettiin kaikki hurriganesin levyt!!! Varmasti otti päähän!!!

sorry isii, mulla ei oo rahaa!

.. tänään mulla oli aamulla tosi kiire, mutta tämä aamuinen hesarin luku kuitenkin vaikutti niinkin paljon, että huomasin vasta koulussa että olin pukenut päälle hurriganesin roadrunnerin kansikuvalla koristetun paidan.

..eipä tässä muuta, oli kiva päivä!

PS. mutta vinyylilevyt kaiketi myöhästyvät aloituspäivästä, eliiiiiiiii mulla on aikaa kerää kolehtii!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: