keskiviikko 5. tammikuuta 2011

Ja tästä se päivä sitten lähti! 5.1.11

Eli nyt on semmoinen päivä, kun olen yrittänyt ottaa kuvan (vähintään yhden) jokaiselta tunnilta mitä olen tehnyt, missä menny, keiden kanssa ja mitä on tapahtunut.
Joten HUOMIOHUOMIOVAROITUSVAROITUS tää on hieman kuvavoittoinen postaus! : )
Image and video hosting by TinyPic
Vaikka kuinka oon yrittänyt mennä aikaisin nukkumaan ja herätä ihan kohtuulliseen aikaan, niin eihän siitä mitään ole tullut!
Viryin varmaan yhteen saakka sängyssä. Ja siis nukkumaan en päässyt millään, sillä jäin koukkuun yhteen sarjaan (How i met your mother) jonka kaveri mulle näytti... Neljän jälkeen ehkä menin nukkumaan.
Sitten vain kahvia, appelssiinimehua ja paahdettua ruisleipää naamaan niin jotenkin heräsin.

Image and video hosting by TinyPic
Mähän oon aina niin viisas tyttö, enkö ookki? No viisaana sitten raahasin koneen kylppäriin, jotta ois musiikkii seurana ku oon suihkussa. Ei varmasti ollut viisain idea ikinä! Tottakai toi kone tyyliin sai jotain kosteutta tuolt.. mutta ainakin tomii vielki.
Klo 14:23 kun olin menossa suihkuun.
Lagasin siellä tuhat vuotta ja puhuin pari puheluu, tekstasin, datasin jne.

Image and video hosting by TinyPic
Kello olikin sitten jo 15:45 kun aloin meikata... jaahas.
Eiks oo muuten hieno peili tossa mulla kädessä.. se tais loka-marraskuussa mennä rikki: 7 vuoden epäonni, vai miten se nyt on, kalvaa minua! No se on tullu jo huomattua!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Okei, okei!! Älkää ny olko noin järkyttyneen näkösiä. Tottaikai joka päivä pitää olla "päivän lissuilun aika".. Tai sitten EI!
Pidin vain hauskaa.
Tos ny näkyy, että oon jo saanu puettuukki, mahvataa Anna oot taas niin myöhässä!!!

En ollu kyllä mitään suunnitellu tälle päivälle, mutta hehhee miten kävikään kun kokoajan tuli viestiä ja puhelua voisinko nähdä. Mikäs siinä..

Image and video hosting by TinyPic
Lähin sitten ovesta ulos, päädyin heittelemään lunta puistoon. Tää on otettu 17:15.
Sain noi talvirukkaset mun enolta joululahjaksi. Noi on niin lämpimät ja söpöt!hihi
Tuol oli muuten siis tosi tosi kylmä, kaverin varpaat oli ihan jäässä ainakin, joten matka jatkui kohti sisätiloja--->

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Voisin hieman kertoa nyt. Päädyttiin siis Heseen, jos jonkun on vaikea kuvista havaita.
Kahvi
Mul oli päällä toi joululahja neule ja joululahja kaulakoru. Vyö on ginasta ja ylläripylläri nyt varmaan ekaa kertaa vilahtaa mun lompakko tääl blogissa.
Joo ton näkönen ruskea oikea nahkalompsa se sitten on. Laitettiin kavereidenkaa lompakot vierekkäin. Itse tykkään tosta mustasta (Annin lompakko) eniten. Siinä on hieno kultanen vetoketju. Mitäs te ootte mieltä?

Ja toi paperilautas kuva on mun käsialaa. Piirsin mun kaksi kaveria mun ympärille ja yhden asian suhteen he ovat devil ja angel. Kello oli vähän yli 18:00.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Jep sitten tulikin lisää kavereita paikalle, olihan niin moni mua halunnut tänään nähdä tai kaikilla oli vain tylsää! Klo tohon aikoihin 19 jne.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
klo 20.. kävästin hieman ajelee. Sitten oli mulle aika ostaa minipehmis.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Klo 21->
Lähettiin ajelee.. Käytiin Otolla ja sitten aateltiin, että vois salee lähtee kattoo Sibelius -monumenttia..
Ja ajettiin sen ohi sitten hienosti ja päätettiin kävästi Hietsun rannassa ottamassa hieman mollikkaa. Ja siellä meitsi tähyili laivaliikennettä ja naapuri kiikaroi lintuja. Auringon paiste oli niin kuuma, että päätettiin sitten kuitenkin lähteä liikkeelle ja ehdittiin jopa kuvata se monumenttikin... (hieman epäselvä kuva juu, tiedän, anteeksi paljon!)

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ja siitä klo 22 aikoihin oli tytseillä vielä iltahepulin aika.. tälläkertaa leikittiin 20 min tollasella mäkkärin valolelukynä mikälie?!! jutulla.
Onneksi Anna on aina annA, on se sitten miten päin vaan.

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Ja ihan loppu ilta istuttiin rapussa.. tai enemmänkin Camilla ei antanu mun mennä himaan, jotta ei ite jäisi yksin, eli mikäs siinä kun ei ollut ainakaan enää kylmä.

Nyt olen hyvin väsynyt.
Tämmöstä kävi tänään ja huomenna klo 15 alkaa jonkunlainen viulukonsertin tapainen esitys Finlandia talolla johon olen menossa kaverini kanssa.
Elikkäs jotais siistiä päälle.
Vaikka mustaa jos ei muuta keksi! Mustahan on sen lisäksi, että se liitetään negatiivisuuteen (suru, kuole), myös tyylikäs, sivistynyt, kärsivällinen ja auktoriteettinen väri.

Moimoii : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: