lauantai 22. tammikuuta 2011

Näitä pitää rupee käyttää!

Oon tässä koko viikon juoksennellu paikasta toiseen ja eipä ole ollut mitään herkkua, sillä sen päälle mulla on ollu tosi kipee kurkku ja koko kaula ja niskat ihan jumissa johtuen siitä että mun sänky on ollu ikkunan edes ja siitä on vetäny tosi pahasti, mutta nyt on sänky saanu uuden paikan mun seinän vierestä. Jopa tuntuu siltä, että huone sai samalla lisää tilaa!

Kävin kampaajalla torstaina Stockalla, mutta täytyy ihan sanoa, että enpä vieläkään ole sitä omaa kampaamoa löytänyt. Mut tuntien sen kampaajan täytyis olla tosi puhelias!
Mutta mikäs siinä.. vielä etsinnän alla.
Hiuksille ei sitten ehditty muuta tekemään kuin leikkaamaan paskat ja kuivat latvat pois, mut ainaki niistä ny päästiin!

Tänään mun piti lähtee tanssikenkiä ettimään stadista, mutta eiiiiiii!!
En saanu ääntä, mul oli alilämpöö kivasti, ja kaikki oli vaan ihan vituilleen, mul ei ollu voimii mihinkään ja niin kipee olo, eliiii jäin kotiin ja aloin pitää hauskaa ettimällä vaatteita joita en pitkään aikaan ole käyttänyt.

Image and video hosting by TinyPic
siin näkyykin mun sängyn nykyinen paikka
Lindexin sinivalkoraidallinen paita, enpä oo pitkään aikaa käyttäny
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Seuraavaks leikin pirua. En muista mistä noi sarvet on, mutta siis noita sortseja en oo käyttänyt kovinkaan, sain ne kaverilta ja korsetti on VeroModasta.
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
^naamari tais tulla ostettuu Valtterilta sillon ku siel oli viel se itsepalvelu puoli
ja toi leopardi kuvioinen ohut paita oli kans joltain kirpputorilta aikoja sitten
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Tässä mulla on tollanen hame mekkona, oon tota kyllä jonkin verran käyttänyt.. mut en tässä ihan lähiaikoina. Sain ton (tai ostin siis) Vimlalta.
En kyllä viittis tuolla ulkona julkisest käviellä noin lyhyessä mekossa, tai oikeastaan tota vois ihan suoraan sanoa tunikaksi!

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Innostuin myös jopa laittamaan punasta huulipunaa kun ei vähään aikaan ole tullut käytettyä sitäkää.

ps.
JA tossa neljän aikaan meen naapurille ja kokeillaan mun vanjohen kampausta.
Nyt on kahvin aika!

Btw, mulla on nyt mustat käsineet sinne vanhoihin ja korvikset + sain ruotsalaisen lehden... sukkahousuja, lakan ja meikkiboxin.
anyway laitan niistä joskus toiste kuvat, ku kameran akku on latautumassa tällä hetkellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: