sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Perjantai, houkutustenpv

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Torstaina olin kahden kaverin kanssa shoppailemassa, ja kaveri löysi niin ihanat kengät, että olen kateellinen tuhannesti!! Ne sopi hänelle täydellisesti!!!
Keksittiin sitten sellainen juttu samana päivänä, että ruvetaan herkkulakkoon, joka kestää vanhoihin saakka. Jos joku lipsuu lakosta, hän maksaa toisille virvokkeet vanhojen jatkoille.
Herkkulakkoon sisältyvät: herkut, sipsit, karkit, limu, energiajuoma, mäkkiruoka, heseruoka, pizza..jne.

No perjantai oli ensimmäinen kunnon lakko pv, ja samalla kunnon houkutusten päivä!!
Aamulla yhdellä oli dallaspulla ja donitsi mun naaman edessä.. ja mullahan todellaki on hullu nälkä!!
Seuraavaksi, millon hissanmaikka tarjoaa salmiakkeja tunnilla, no tottakai sillon kun en saa niitä syödä!!
Ja illalla kaikki halusi mäkkiin... jokaisella ateria ja mitens mulla: tropicana appelssiini mehu!!jiihaa!!

Kuviin:
Koulun jälkeen päätin, että isken ostarille ja ostan kiivejä, persikkaa (säilyke) ja sitten kyl tarttu ostoskoriin viel tonnikalaaki.
Tein sit Hedelmä cocktailit jälkkäriks, namm oli hyvää!
Kuorin kiivit, murskasin ja erikseen sama persikoille.
Sitten piti vaan kaataa ne samanaikaisesti kippoihin, + tein erikseen shotin.
Tonnikala meni paahdettuihin ruisleipiin joiden päällä oli sen lisäksi myös pestoa, namnam meitsi tykkäs!!

Illalla olin sitten kaverilla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: