sunnuntai 16. tammikuuta 2011

Sunnutai, hyvä päivä!

Nonniin päivä alkoi ja alkoi.. lopulta löydettiin aamupalalle kahvilaan nimeltä Max's Café, jonka nimi on täällä jo muutamaan otteeseen vilahtanut, sillä se on mun lempi kahvila ylläripylläri!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
^kahvitteluuuu siis, hieman kuvaa paikastakin tossa, ja Vimla oli messis!!
Seuraavaks vilma pelasti mut ja mun farkkuongelmat: ostin häneltä neljät ehjät farkut hintaan 40e.
Nonni yks asia listalta hoidettu! Ja yhdet farkut kaupassa on sen 40e, eli jäin aika hyvinki voitolle siihe verrattuna että oisin muutenki tarvinnu ainaki kahdet ehjät farkut ostaa!
jiihaa!! hmm..mitkähän noista päätyy huomenna päälle
Image and video hosting by TinyPic

sit olin himas ja sitte lähettii vähän sinne tänne:
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Yritän hommata torstaille kampaajaa.. kattoo sitten mitä käy, mutta sekin asia jo edistyksessä
+ naapurin äiti tekee mulle vanhojen kampauksen kuten siis naapurillenikin, ihmettelen vain kuinka hän tietää ketä fanitan: "Ajattelin, että Annalle voitaisiin tehdä Audrey Hepburn kampaus" OMG!!!!!
^oon nyt niinku niiiiinn happpyyyyyyyyyyy!

Mahtava päivä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit: